سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404317
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 96/4/1 ساعت 12:17 ص توسط دکتر بالتازار


شاید جناب روحانی مایل باشد که نوه هایش در کلاس پیش دبستانی با سکس و دنیای غرب آشنا شوند اما عموی 75 ساله من که پدر شهیده و همسرش و کل فرزندانش که به او رای داده اند قطعا با چنین چیزی موافق نیستند . قطعا با دریوزگی به آمریکا موافق نیستند . قطعا با برجام 2 و 3 و 4 موافق نیستند . پس مستانه هنوز انتخابات تایید نشده نگوید " من باید خواست اکثریت را پیگیری کنم و اقلیت فقط حقوق شهروندی خود را دارند "
^ 96/3/12 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/14
- نوسازی - نظر
جناب روحانی ! اکثر مردم فریب ظاهر کلمات دوپهلوی تو را خوردند . تازه اگر بپذیریم که به قول خودت " رای حرام " نگرفته ای . - شما (ویرایش | حذف)

امان از رای پلید و حرام - شما (ویرایش | حذف)

نظر

+ کلمه اختلاس جعل شد تا زشتی دزدی را بپوشاند . کلمه معوقات بانکی جعل شد تا زشتی اختلاس را بپوشاند . کلمه تخلف هم آمد تا زشتی تقلب را بپوشاند . اما خداوکیلی با تغییر واژگان حقیقت هم عوض می شود ؟؟؟
^ 96/3/12 - تغییر : [کفش های مکاشفه] 96/3/13
- نوسازی - نظر

+ محاسبات من که به جایی قد نداد . جناب روحانی که در دوره قبل با نمره ناپلئونی ( 50.7 درصد ) رییس جمهور شد که کم ترین درصد در این 30 ساله بود چطور با اون همه ریزش آراء در بین طبقه کارگر و طبقه متوسط جامعه رایش بالاتر رفت و به 57 درصد رسید ! پس معلومه طبقه 4 درصد جامعه ما بیش از این حرفاست و 60 درصد جامعه ما 4 درصدی اند .
سلام اقا اجازه ماهم روز بعد انتخابات همینو گفتیم - 2-هفت آسمان (پاسخ)

اما با همه این حرفا من رای آوردن روحانی رو باور نمی کنم . اگه روحانی بگه ماست سفیده من تصدیقش نمی کنم . تخلفات گسترده جلوی چشم مردم ( نه در نهان ) برای ایجاد یک آشوب سرتاسری بود . اما کور خوانده اند . چرا که این مملکت صاحب دارد . " اللهم ارنی الطلعه الرشیده و الغره الحمیده " - شما (ویرایش | حذف)

+خاطرات دکتر بالتازار منم هنوز باور نمی کنم چون احساس می کنم ایشون با تقلب به این مقام رسیدند.در ضمن پستتون عالی بود .یاعلی - فقط خداااااااا (پاسخ)

نظر

+ ما که یک رای بیشتر نداشتیم و ندادیم . هموطنان مقیم خارج که با گذر نامه و شناسنامه حق چندین بار رای داشتن و دادن صد البته حق بیشتری بر جناب روحانی دارن . علی الخصوص در این دوره شهبانو فرح بیوه شاه فقید ما هم شرکت کردن و صد البته ایشون به گوگوش و امثالهم رای ندادن .

+ جناب روحانی در دوره نخست ریاست جمهوریشان با اون همه مشکلات و خزانه خالی 5-4 بار مملکت رو از رکود رد کردن در دور جدید که تحریم ها برداشته شده و البته با نگاهی که در ایشان سراغ داریم که نگاه به داخله و هیات دولتی که 5 سال قراره جوان تر باشه من خیلی خوش بینم که 8-7 بار از رکود عبور کنن .

+ جناب روحانی اذعان کرده که 4 میلیون ایرانی از رای محروم شدند . و این قصه تلخ آبروی نداشته ی دولت تزویر را برد . 65000 صندوق برای 56 میلیون رای . یعنی هر صندوق کمتر از 1000 رای . 200 میلیون تعرفه چاپ شد . یعنی به ازاء هر رای دهنده حدود 4 تعرفه . قضیه کم آمدن تعرفه در بسیاری از شهرها مطلبی است که دانشمندان ریاضی باید بیان روش بحث کنند که چه نوابغی در وزارت کشور توزیع صندوق ها رو هدایت کردند .

بحث کنند که چطور شده که هموطنان ما در بعضی حوزه ها 3 تا 4 ساعت در صف ایستادند و جالب این بود که اعلام کردند هیچ کدام از این ها تاثیرگزار در نتیجه انتخابات نبوده !


*/*       **




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ