سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 1404541
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/7/2 ساعت 10:8 ص توسط دکتر بالتازار


                                             بسم الله

خانم جوانی اومد داروخونه و نسخه ی کمیته امداد ارائه داد .
نسخه پیچ 1 با تعجب گفت  : این کمیته ایه ؟؟؟
نسخه پیچ 2 : این فقط 20 - 10 تومن پول آرایشش بود .
نسخه پیچ 1 : من دیگه پول نمیذارم تو صندوق صدقات !!!
 94/6/26  
  - Elahe

(( ممکنه در صدی هم اشتباه شده باشه  اما بهترین محل برای تجمع صدقات کمیته امداده ))


جوان دو ورق قرص خریده بود .
به من گفت : فشار پدرم نوزدهه . از دکتر @ ( متخصص قلب ) پرسیدم گفت یکی از اینا رو هر 12 ساعت نصف و دومی رو روزی نصف بهش بده . الان نمی دونم کدومشونو چه جوری باید بدم .
گفتم : لوزارتان 25 هر 12 ساعت و تریامترن - اچ روزی نصف .
پرسیدم : فشارش چند بود ؟
گفت : 19 .
گفتم : همیشه چند بود ؟
گفت : 13 .
گفتم : درد سینه نداره ؟
گفت : نه .
 94/6/28 
ادامه داد : دکتر گفته اینا رو بدم تا بعدا بیارمش مطب معاینه کنه .
  گفتم : برو درمانگاه آمپول ( فوروزماید ) بزنه فشارش زود بیاد پایین .
((  دکتر قلب آخر کارش بود و داشت می رفت خونه . اومده بود داروخونه تا خرید کنه . این جوان اونو تو داروخونه دید و شرح حال پدرشو داد . دکتر نمی بایست قرص تجویز می کرد . باید او رو به درمانگاه ارجاع می داد . ))


در پی مراجعات مکرر کوچیک و بزرگ - زن و مرد - به من و مشاوره دارویی ( یکی برای افزایش وزن - یکی برای قد بچه اش - یکی برای کمردرد - ... )
نسخه پیچ گفت : دکتر ! مطب بزنی خوبه ها . عطاری می تونی بزنی ؟ با توجه به اینکه به طبیعت علاقه داری .
 گفتم : عطاری ؟ خوب من از طب قدیم سررشته ندارم . ممکنه علامت درمانی بتونم ولی از ریشه بیماری و مزاج ها چیزی بلد نیستم .
گفت : یارو عطاری زده تو محله مون خودش معتاده .
94/6/28  
رغبت نمی کنم برم پیشش چیزی بخرم . تابلوئه قیافش .
گفتم : چرا اطلاع نمیدی ؟
بعد با خودم گفتم : به کی اطلاع بده ؟ اگه صاحب داشت که هر کی نمی رفت عطاری بزنه .


جوان : خانومم پیاز پوست کنده چشمش می سوزه !!! چه قطره ای بگیرم ؟ یا معمولا خودش خوب میشه ؟
گفتم : معمولا کسی قطره نمی گیره .
نسخه پیچ آروم و با خوشمزگی گفت : یه قطره پیاز بده !!!
بعد ادامه داد : مردم چه سوسول شدن . قطره جوشکاری داشتیم حالا قطره پیاز هم اومده !!!

 مرد میانسال : گوشم عفونت کرده یه قطره بدین .
  گفتم : پزشک باید معاینه کنه تا معلوم بشه عفونته .
مرد : تو گوشم آبه . بوی گند - بو میده .
گفتم : گوش عضو حساسیه . با شنوایی ارتباط داره . حتما باید معاینه بشه .
گفت : دارویی برای عفونت گوش ندارین ؟!!
گفتم : نه .
گفت : حالا همینجوری یه چیزی بدین !!!

جوان : برای دندون درد چی دارین ؟ من دگزامتازون گرفتم .
نسخه پیچ : دگزامتازون ربطی نداره . برای حساسیته . نوافن بگیر .
جوان : من از داروخونه دیگه دگزامتازون گرفتم . گفتن خوبه .
نسخه پیچ : نه .
جوان : پس برای دندون چی خوبه ؟
نسخه پیچ : مترونیدازول میدن !!! نوافن ...
جوان : هر چی خوبه بده .
مداخله کردم و گفتم : فقط ژلوفن بهش بده .
بعد از رفتن جوان توبیخش کردم که چرا ندانسته اظهار نظر کرده


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ