سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 119
کل بازدید : 1404443
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/5/24 ساعت 6:45 ص توسط دکتر بالتازار


                                              بسم الله

با یکی از دوستان( معلم - فوق لیسانس ) تا تهران همسفر بودم .
می گفت پدر من که بی سواده و 5 کلاس بیشتر نخونده میگه "مگه چند درصد مردم درآمدهای بالا دارن . حداکثر10 درصد .
حذف یارانه این 10درصد چه کمکی می کنه؟؟؟ "
دوستم می گفت : پدر من که بی سواده این تحلیلو داره .
                        نمی دونم مشاورای رییس جمهور پاشونو رو هم میندازن چی میگن و چه تصمیماتی می گیرن .
 93/1/24  
البته چاره ای هم ندارن بنده های خدا، میگن یارانه دادن به مردم به این شکل شده یه چاه که هرماه هزینه های میلیاردی باید بریزی توش، و دولت رو کلی بدهکار میکنه - شاد و خندان ?

آخرش یارانه هامون رو قطع میکنند، من خودم میدونم(آیکون اون کوچولوهه توی گالیور)   - شاد و خندان ?

بیشتر مردم حقوق بین 1 تا 2 میلیون دارن آخه مگه با این حقوق میشه از پس خرج گزاف اجاره مسکن و ماشین و تحصیل فرزندان و عروس و داماد ها بر اومد . -

نه والا نمیشه - Hunter

 سلام دوستان . ارزیابی شما از ثبت نام اکثریت مردم ( 72 میلیون نفر ) برای یارانه و بی توجهی به درخواست های مکرر رئیس جمهور و دولت ( با اون همه تبلیغات تلویزیونی ) چیه ؟

93/2/5  
چه همه مشارکت !!! کمیل؟ خان ؟ یا سیدالکریم ؟ سید علیرضا ؟ سرباز ؟ اخراجی ؟ و ... - شما (ویرایش | حذف)


به دلیل اشرافی بودن کلیت دولت ! کلیت که چه عرض کنم ، همه دوت ! طرف می گه طرف 5 میلیارد هزینه تجهیز دفترش کرده ما چرا از 45 تومن انصراف بدم ؟ - * کمیل *

خو حتمآ دوس ندارن دیگه...ب من چه ا  صن - 2-دختر بهار

هیچی متعجب شدم فقط   ما هم ثبت نام کردیم ولی ثبت نام ما بی توجهی نبود عزیز دل ... چون نیاز داشتیم شرکت کردیم ما برای رئیس جمهور محبوب و مردمی مون جوونمون رو هم فدا می کنیم   - ||علیرضا خان||

آورین آقا علیرضا - 2-دختر بهار

خواهش می شود دختر بهار ارجمند   - ||علیرضا خان||

علیرضا! جونتو برای چیزی بده که بیرزه .
دکتر مهربان برای هر کسی ارزشهایی داره شما نمی تونی ارزشهای یک فرد رو بخاطر سلیقه شخصیت عوض کنی بعدش این جان در ره دوست دادن اگه در راه نیک باشه صد البت خیلی هم خوبه نه مگه ؟؟ - ||علیرضا خان||

گفتم چیزی نگفتم کسی . جونت رو برای دینت بدی خوبه نه یه مدیر که 4 سال بعد معلوم نیست کجاست عزیز برادر .

ما جوونمون رو برای رئیس جمهور میدیم چون منافاتی با دینمون نداره برای 4 سال بعد هم خدا بزرگه مثه خرداد 92 خودش کمک میکنه - ||علیرضا خان||

حالا 4 سال نه و 8 سال . ملا نقطه ای شدی ؟؟؟

ملا نقطه ای یعنی کسی که به چیزهای ریز گیر میده . شایدم از اصل موضوع غافله .
انصافا من گیر دادم یا شما دکتر :| اصلا ولش کن ... ویجدانن تو داروخونه ترامادول داری ؟؟ - ||علیرضا خان||

جناب علیرضا شما حاضرید اون دنیا با جناب رییس جمهور محشور بشید؟!! - ساقی رضوان

سوالتون خیلی خام و ناپخته هست خانم ساقی ... ازش رد میشم - ||علیرضا خان||

ارزیابی من : تو غلط کردی رییس جمهور شدی وقتی عرضه نداری حتی به اندازه یارانه مردم درآمد کسب کنی تو این کشور با این همه ثروت ... - دخو ®

اتفاقا نهایت پختگی بود... خیلی دلم میخواست بدونم وقتی شما حاضرید جونتون رو براش بدید حاضرید اون دنیا هم باهاش محشور بشید یا نه... ک البته اگر حاضر بودید جواب میدادید و رد نمیشدید - ساقی رضوان

خانم ساقی ! بنده خدا یه لافی زده . سکه یه پولش نکن .
سوالتون بیشتر از روی حب و بغض تون ناشی میشه متاسفانه شما هنوز به درک مناسبی از رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران نرسیدید انتظاری هم نمیره !!! دکتر آدم پیش خدا سکه یه پول نشه ... خلق که کارش آسمون ریسمون بافتنه ! - ||علیرضا خان||

خان ! سکه یه پولو شوخی کردم . سوال این بنده خدا مبنای درستی داره . اگه تو حاضری به خاطر کسی جون بدی قطعا دوست داری با او محشور بشی . بعدشم مطمئنا این آقا هم به درک درستی از " ریاست حکومت اسلامی " نرسیده . قسم می خورم . ما هم درک درستی نداریم . کوتاهی هامون در اداء وظیفه شاهد مدعاست .
ینی حتا همون 18 میلیون هم به رییس جمپور اعتماد نداشتن - تشنه...

یعنی من واقعا تعجب می کنم اینهمه سال با هم همبلاگی هستیم و هنوز همدیگرو نمی شناسیم خانم ساقی و دکتر جان ... بی خیال دکتر اگه تو دنیای مجازی نتونسته منو بشناسی بیا بیشتر رفیق بشیم تا شاید فهمیدی حرف بالایی ما تا چه حد جدی بوده ... - ||علیرضا خان||

خان دوست دارم . نمیدونم چرا . ولی جونتو برای چیزی بده که ارزشش بیشتر از جونت باشه .

حناب علیرضا شمام از روی حبی ک دارید نسبت ب ایشون میگید میخاید جونتون رو فداش کنید... ولی من بدون حب و بغض سوالم رو پرسیدم چون جالب بود برام ...خیلی ها رو میبینیم ک میگن شاه خوب بود و اینها و همینکه میگی دوس داری با همون شاه محشور شی اخماش میره تو هم... خب اگه خوبه چرا دلخور میشی..شمام حالا اگه واقعن میخاید جونتون رو فداش کنید خب چرا ناراحت میشید؟ با همون قاطعیت بگید بله میخام محشور شم - ساقی رضوان

من هیچ توهینی ب شما نکردم و فقط ی سوال پرسیدم ازتون...دستتون درد نکنه ک بدون درک و آسمون ریسمون باف هم شدیم!!! - ساقی رضوان

منظورم شما نبودیییییییییید !!!! نیت خوانی هم که بلدید ماشالا .... شما حاضری با مشائی و احمدی نژاد محشور بشی ساقی خانم ؟؟ - ||علیرضا خان||

خیلی سادست متاسفانه دولت به اصلاح خودشان تدبیر نتونست اعتماد مردم رو جلب کنه و طبیعی هم هست وقتی از خزانه خالی هزینه های میلیاردی میشه برای هیچ و پوچ مردم هم اعتماد نمیکنن...خدا رو شکر جشن هفته پیش کاخ هم که نشون داد آقایون چقدر مواظب بیت المال هستن - عمو آیینه سکندر

ب جز من مخاطبی وجود نداشت برا حرفاتون... من تابحال دیدید بگم حاضرم جونم رو فدای این دو تن کنم؟؟؟ عمرن! چون با ارزش تر ازونا هستن برا فدا شدن - ساقی رضوان

من کلی گفتم ... اصلا از این به بعد هیچ نظری درباره سیاست نمی دیم تا بیشتر از این به هم بلاگی هایمان برنخوره سلیقه هامون و رابط هم بلاگی بودنمون زیر سوال نره ... انشاءالله - ||علیرضا خان||

نظرات حذف شد یا ما مسدود شدیم؟ - عمو آیینه سکندر

نظرمن هیچ ربطی ب سیاست نداشتا... خاستم کمی جونتون رو براش مایه بذارید و فدای چیزای بهتر کنید و بیشتر ب فکرش باشید...ایشالا فدایی ِ امام زمان باشید - ساقی رضوان

خیر فدایی دکتر فریدون یهویی سیگنالش قطع شد برای ما شک کردم که نظراتش حذف شده یا ما به خشم ایشون گرفتار شدیم؟ - عمو آیینه سکندر

خب شما نمی دونید این نظری که من دادم پیشینه تاریخی داشت در فیدهای دیگه ندیدید دکتر زده بود نظر خان !!!! من هم خواستم کمی اذیتش کنم که هرچند باز هم هجمه ای از نظر بر ما وارد شد .... متاسفانه دنیای مجازی پر است از سوء تفاهم ... و هیچ کاری هم نمی شه برایش کرد ... خداوند شما رو و همسر عالمتون رو براتون نگهداره و تا بتونید سربازهای امام زمانی تحویل جامعه بدید - ||علیرضا خان||

توکل بر خدا - ساقی رضوان


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ