سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 1403394
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 96/4/1 ساعت 12:8 ص توسط دکتر بالتازار


دکتر ایزد فوادی : مشکلی که با هیأت نظارت بر برجام داریم این است که اعضای این هیأت خود از حامیان برجام هستند و افرادی چون رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و عراقچی به عنوان اعضای آن مدافع برجام هستند و قطعا این را اعلام نخواهند کرد که مسیرمان در اعتماد به آمریکا اشتباه بود. آبی از هیأت نظارت بر برجام برای کشور گرم نخواهد شد.
^ 96/3/27 - تغییر : [2-دست خط] دیروز 7:39 عصر
- نوسازی - نظر

+ کسی که بگوید حاکم باید به سلیقه مردم عمل کند در فهم ابتدایی ترین مسائل دین که نبوت باشد مشکل دارد .
^ 96/3/28 - تغییر : [شمس الظلام] دیروز 6:14 عصر
- نوسازی - نظر
اگر قرار است سلیقه عامه و شهوات عامه مردم ملاک باشد چرا خداوند انبیا را فرستاد ؟ - شما (ویرایش | حذف)

اصول دین تقلیدی نیست . امان از کسی که حتی اصول دینش را طوطی وار فهمیده باشد . - شما (ویرایش | حذف)

کی گفته ؟! حسن روحانی ؟! چرا میترسی اسم بیاری ؟! حضرت زهرا و حضرت امیر برای بچه شیعه و محب خط قرمزن و پای ولایت ک بیاد وسط دیگه از هیچی نباید بترسه ! تا وقتی محبین و شیعیان ترسو و معامله گر وجود دارن دشمنان علی و ولایت هم با تمام قدرت میتازونن ، علی آدمی نبود ک جلو چشمش حضرت زهرا رو بزنن و اون هم ساکت بشینه ! همه اون بلاها به خاطر شیعیان و محبین ب درد نخور علی بود... - ناموس خدا. (پاسخ)

نظر

+ عمرو عاص به بالای منبر رفته
اعلام کرد: آنچه ابوموسی گفت شنیدید من هم او را در این مورد تأیید می‌کنم؛ اما
من چنانکه انگشتری‌ام را به دست می‌کنم خلافت را به معاویه واگذار
می‌نمایم؛ زیرا او علاوه بر اینکه شایستگی این مقام را دارد، ولیِّ دم و
خونخواه عثمان
نیز است. در اینجا مجلس آشفته شد

^ 96/3/27 - تغییر : [شمس الظلام] دیروز 6:14 عصر
- نوسازی - نظر
*ابوموسی از حیله عمرو عاص برآشفت و خطاب به او گفت : ای حیله‏‌گر فاسق! تو چون سگی هستی که چه آن را چوب بزنند یا رهایش سازند، پارس می‌کند عمرو عاص هم در پاسخ گفت: تو همچون خری هستی که مشتی کتاب بارش کرده‏ باشند* - شما (ویرایش | حذف)

بله . علی هم مذاکره کرد اما چه مذاکره ای . با زور شمشیرها او را به حکمیت وادار کردند و با حماقت خواص فریب شیاطین انسی سپاه دشمن را خوردند و عدالت را ذبح کردند . - شما (ویرایش | حذف)

آیا مذاکره زیر تهدید شمشیر خوارج مذاکره است ؟ این همان چیزی که رییس جمهور ما می فهمد ؟ این است نتیجه سال ها با کتاب سرگرم بودن ؟ نکند خدای ناکرده ایشون درس خون شب امتحانی بودند و فقط پاس کردن واحد مد نظرشون بوده ؟ نکند مصداق آیه " یحمل اسفارا " باشند . - شما (ویرایش | حذف)


نظر

+ گاه مردانگی یک زن سربرهنه مسیحی لبنانی از فلان مسئول ایرانی بالاتر است . آنجا که می گوید" ما همه حامی مقاومتیم و مقاومت ضامن عزت و سربلندی ماست " .آنجا که با یک فراخوان سید حسن نصرالله 1و نیم میلیون نفر لبنانی از مسیحی و مسلمان و همه فرقه ها در صحنه حاضر می شوند .

^ 96/3/28 - تغییر : [شمس الظلام] دیروز 6:14 عصر
- نوسازی - نظر
اگر مرد نیستید که در حمص و حلب و موصل بجنگید لااقل با دن و زبان و قلم آنها را یاری کنید . نه اینکه پشتشان را خالی کنید و با سخنان خود آن ها را دلسرد کنید .


  




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ