سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 1404660
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 96/3/11 ساعت 11:57 ص توسط دکتر بالتازار


چرا صندوق به صندوق - روستا به روستا - بخش و شهر و استان به تفکیک آراء اعلام نمیشه ؟؟؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا اعلام کردند که گزارشات مردمی خلاف قانونه و فقط هیات نظارت باید گزارش کنه ؟ آیا این با شعار پوشالی دهن پرکن شفاف سازی مدعیان اعتدال تناقض نداره ؟؟؟
^ 96/3/7 - تغییر : [مشکین قلم] 96/3/8
- نوسازی - نظر
این بشه آبروی خیلیا میره - پیام رهایی (پاسخ)

نظر

+ انشاء الله در آینده نزدیک آنچه در قم اتفاق افتاد منظم کرده و روی آنتن می گذارم .
^ 96/3/7 - تغییر : [2-انتظار] 96/3/8
- نوسازی - نظر

+ نفاق اینه که در جلوی دوربین مناظرات بگویی " با هر که تخلف کرده ولو از نزدیکان من باشد برخورد کنید " و در خفا قوه قضاییه را تهدید کنی به آشوب در کشور و عدم برگزاری انتخابات .
^ 96/3/7 - تغییر : [2-انتظار] 96/3/8
- نوسازی - نظر
درد ما را نیست درمان - 2-دست خط (پاسخ)

نظر

+ یک پیشنهاد : حالا که قراره به هر قیمتی رییس جمهور مستقر 2 دوره ای بشه ریاست جمهوری 8 ساله باشه و فقط برای یک دوره .
^ 96/3/4 - تغییر : [یاسیدالکریم] 96/3/6
- نوسازی - نظر
به هر قیمتی " توش هزارها حرف نگفته است . کسی نظری نداره ؟؟؟ - شما (ویرایش | حذف)

بهتره مجموعا شش ساله باشه و تمام - یاسیدالکریم (پاسخ)

نظر

+ تحلیل دکتر بالتازار : تخلفات گسترده برای ناراضی کردن رقیبان آقای روحانی و مردم و ریختن هواداران به خیابون ها ( که شکست خورد ) . اجیر کردن افرادی برای هتجارشکنی و رقص و برهنه کردن سر در منظر مردم به بهانه پیروزی در انتخابات . اگر هم اعتراض قانونی به ثمر نشست و به دور دوم کشید اعلام تقلب و حقو ناحق شدن و مظلومیت روحانی و اعتدال ! و اصلاحات ! و فتنه جدیدی از نوع فتنه 88 .

+ کار خطرناکی که این دوره بطور بی سابقه اتفاق افتاد - تخلفات گسترده در صندوق ها - اگه یه روال بشه حضور مردم در انتخابات های آتی لطمه سنگینی می خوره . از شورای نگهبان انتظار داریم قاطعانه جلوی این انحراف بایستد .
^ 96/3/4 - تغییر : [مادر هما] 96/3/4
- نوسازی - نظر


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ