سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 164
کل بازدید : 1404700
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/7/22 ساعت 8:14 ص توسط دکتر بالتازار


                                  بسم الله
دیروز داشتم سخنان مجلسیان رو از شبکه خبر گوش می کردم .
جالب بود . از پخش تصویر ممانعت کرده بودن . چرا ؟؟؟
 
از همه جالب تر سخنان دو طرف بود . یه طرف به بند فلان و ماده فلان استناد می کرد . یه طرف هم به تقدس صالحی و تعریف رهبر از تیم مذاکره کننده و اعتماد به ظریف و ...!!!

گفت : از صالحی پرسیدیم اگر از 6 کشور شکایتی داشتیم به کجا ببریم ؟ و او گفت : نزد خدا !!! وااااای

گفت : از عراقچی پرسیدیم آیا این عمل ما در عدم تمکین به بندهای نظامی برجام برای ما تهدیدی ندارد ؟
گفت : دارد .
 پرسیدم : پس چه می کنیم ؟
گفت : زیر بار نمی رویم .
پرسید : چگونه ؟ مگه میشه ؟؟؟
گفت : زورمان زیاد است !!! وااااای

 مجلس که خودش باید نماد قانون باشه به اعتراض منطقی و قانونی برخی از نمایندگان مبنی بر زیر پا گذاشتن آیین نامه داخلی توسط هیات رئیسه محلی نگذاشت . هیات رئیسه چه جور میخواد این رفتارشو توجیه کنه ؟؟؟

 
به گزارش ایسنا، متن سوگند اعضای هیات رئیسه به شرح زیر است : بسم‌الله الرحمن الرحیم . من به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌ کنم که تمام توان خود را برای اجرای آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بامراعات بی‌طرفی کامل در انجام وظایف به کار گیرم و از هرگونه اقدام مغایر آیین نامه اجتناب نمایم. والسلام


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ