سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 164
کل بازدید : 1404787
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/7/22 ساعت 8:10 ص توسط دکتر بالتازار


                                               بسم الله
یکی از مضحک ترین بازی های سیاسی در مجلس روز یکشنبه توسط صالحی اجرا شد تا با تهییج احساسات نمایندگان بتواند از پاسخگویی در باره اشکالات عمده برجام در برود .
صالحی گفت " گفتند بر سرت سیمان می ریزیم و دفنت می کنیم "
اگر این تهدید جدی است اسم آن فرد را بگو تا دادستان او را به محکمه عدالت بسپرد .
واقعا احمقانه است که کسی حتی اگر واقعا این جمله ( در حالت عصبانیت ) گفته شده باشد آن را باور کند .
 
سخنان صالحی در مجلس چه مطلب مهمی داشت ؟؟؟ گلایه از سیمان ریختن بر سرش و لرزاندن صدا و بیان این نکته که آیا شما علم غیب دارید و عمر مرا پیش بینی می کنید . واقعا این سخنان یک دانشمند هسته ای بود ؟؟؟
لعنه الله علی الکاذبین. - یاسیدالکریم

40 روز یک کمیسیون با پول بیت المال با تمام امکانات بیت المال تلاش کردند و برجام را کلمه کلمه بررسی کردند . حالا که گزارش آن به مجلس رسید با طرح زشت آقای لاریجانی که 2 ماه پیش تهیه شده بود تمام این تاش ها عقیم شد . اگر قرار بود برجام با این همه کاستی هایش اجرایی شود چرا این همه بحث و بررسی و تحقیق و تامل ؟؟؟
 
خنده دار اینکه یکی از مجلسیان گفت " اگر ما بدانیم رهبر با برجام مخالف هستند لحظه ای تردید نمی کنیم و تصمیم دیگری می گیریم " ...
ثقل سامعه دارند . همیشه خواص از ملت عقب تر بودند .
رهبر در ده ها سخنرانی نظرات خود را تبیین کردند . تو نمی گیری مطلب را .

متاسفانه! - گلبانگ سربلندی

 آمریکایی که کدخدای شماست اینقدر بی شرفه که برای مبارزه دروغین با داعش 10 سال زمان تعریف کرده . یعنی 10 سال حضور در منطقه برای فتنه انگیزی و جنگ افروزی . در حالی که با 8 روز بمباران روسیه 40 درصد امکانات داعش تخریب شده . بیا و کدخداتو عوض کن مرد !
 
کسی که در عمق وجودش اعتقاد و اعتماد به خدا رو داره چه حاجتی به کدخدا داره ؟؟؟

خداوند در وجود هیچکس دو قلب قرار نداده . آیا قران نخوانده ای ؟؟؟ بالاخره خدا یا کدخدا ؟؟؟

خدایا ! ما را از مکر ظریف و باریک تر از موی " آمریکا " حفظ فرما ...

یریدون لیطفئو نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون

 
والذین یمکرون السیات لهم عذاب شدید و مکر اولئک هو یبور . و براى آنان که با مکر و فریب کارهاى زشت مى کنند ، کیفرى سخت خواهد بود و فریب آنان نابود خواهد شد . سوره فاطر آیه 10


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ