سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404302
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 96/3/11 ساعت 12:5 ع توسط دکتر بالتازار


مرد : اریترومایسین بده . نسخه پیچ : چه شکلی از اریترومایسین ؟ پماد داره قرص داره شربت داره . مرد : قرص . ن : برای چه کاری ؟ چند میلی ؟ مرد : پرنده . گفتم : کی گفته مصرف کنی ؟ گفت : پرنده فروش . گفتم : چند تا باید ببری ؟ گفت : 4 تا . نسخه پیچ : 4 تا قرص رو برید و براش برد . وقتی شنید قسمتش 1800 تومنه گفت : اگه اینطوریه 6 تاشم بدین .
^ 96/3/4 - تغییر : [شما] 96/3/4
- نوسازی - نظر
بعد پرسید : خودمم می تونم یه وقت بخورم ؟!! - شما (ویرایش | حذف)

نظر

+ نسخه پیچ : دکتر ! یکی اومده بود 2 ورق آموکسی و مترونیدازول می خواست ندادین رفت بیمارستان بالا و 4 ورق از هر کدوم گرفت و آورد روی میز جلوم گذاشت و گفت " اگر قانونه پس چرا اونجا دادن " ؟؟؟
^ 96/3/4 - تغییر : [اندیشه نگار] 96/3/4
- نوسازی - نظر
( بازم مثل همیشه اونی که قانونو رعایت می کنه محکومه ! ) - شما (ویرایش | حذف)

نظر

+ مرد : سفالکسین بده . نسخه پیچ به دروغ : نداریم . مرد : ندارین ؟ ن : نه . تموم کردیم . مرد : کجا دارن ؟ ن : بیمارستان بالا . فت و فراوون ! (و من انگشت به دهان نگاه می کردم . )

+ آخر وقت بود و می خواستیم داروخونه رو چند دقیقه بعد ببندیم . آقایی عجله می کرد و می گفت : داروی منو زودتر بدین بچه هام تو ماشینن . نسخه پیچ : دکتر @ مریض زیاد داشت ؟ شلوغ بود ؟ آقا : نه . خیلی صحبت می کنه ماشالله . خیلی معاینه می کنه . خیلی معاینه می کنه دیگه حساب نمی کنه که ... ( حساب نمی کنه که ما کار و زندگی داریم ! )
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر

+ نسخه پیچ آمپولارو تو جعبه ی قرص متورال ریخت تا نشکنه . خانم بیمار که سبد داروشو دید گفت : چرا داروی قلبی برام نوشته ؟ نسخه پیچ : این جعبه داروئه - توش آمپول ریختیم . خانم : قلبم درد می گیره اینو در بیار . نسخه پیچ هم جعبه رو خالی کرد تا خیال بیمار راحت بشه !
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر
+ آقا : یه کرم بتامتازون برای پای بچه بدین . به نسخه پیچ گفتم : کرم سوختگی ( بورن ) رو براش ببره . آقا حرفشو عوض کرد و گفت : برای حساسیت صورت میخوام ! گفتم : بتامتازون برای بچه سمه . آقا : زن ها قبول نمی کنن هر چی ببرم . شما یه محبت بکنین بدین .
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر

+ نسخه پیچ : دکتر ! تو نمیذاری من طبابت کنم که ! الان طرف اومده چقدر تشکر کرده . گفته من رفتم فلان دکتر و فلان دکتر . حتی سفتریاکسون هم زدم خوب نشدم اومدم شما گایافنزین و آلتادین دادین خوب شدم . الانم اومده بود آموکسی سیلین بگیره که منصرفش کردم . این کارشو تحسین کردم . ادامه داد : پسرم رفته بود دکتر براش بتامتازون ال آ نوشت خوب نشد با یه قلم بینی که بهش معرفی کردم مشکلش حل شد .
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر

+ یکی از مشتری های داروخونه همیشه می اومد و 1 ورق 1 ورق قرصاشو می خرید . صدای نسخه پیچ ها در اومد . نسخه پیچ : چرا یه برگ ؟ جعبه ای ببر . مگه داروی همیشگیت نیست ؟ مرد : به خاطر تاریخش ! نسخه پیچ : 3-2 سال وقت داره . مرد : مثل شربت ها نیست پس ؟ ن : شربت هام 2-1 سال وقت داره . مرد : یخچالمون خداوکیلی پر داروئه . مثل داروخونه است !
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر
خب شاید نداره که همشو یه جا بخره.نسخه پیچ شماهم اعصاب نداره ها... . - 2-هفت آسمان (پاسخ)

نظر

+ مردی اومد داروخونه و مترونیدازول می خواست . نسخه پیچ گفت که این داروها دوره مصرف داره . یه دوره خوردی دیگه نخور . مرد : قبلا خوردم . الان نخوردم ! ن : دیگه نخور . مرد اصرار می کرد . ن : برای چی میخوای ؟ بگو چیه ما دارو بدیم . اینو نه . جایگزینش یه دارو بدیم . مرد : عفونت . ن : آخه چه عفونتی ؟ بگو . مرد : سوزش ادرار !
^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر

+ پسر نوجوان جعبه آمپول متیل پردنیزولون دستش بود . اومد پیشم و گفت : یه دونه از این بدین . گفتم : نسخه پزشک میخواد . گفت : از دستمون افتاد شکست . گفتم : نسخه شو بیار ببینم مال کی هست . رفت . چند دقیقه بعد پدرش اومد و این دارو رو از نسخه پیچ خواست . گفت : 2 تا آمپول نوشته بودن . دیروز زدیم . امروز که رفتیم بزنیم افتاد شکست . نسخه پیچ آمپول رو بهش داد .

^ 96/3/2 - تغییر : [رهگذر تنها...] 96/3/3
- نوسازی - نظر
این کار او به شخصیت پسرش ضربه زد . اگر می رفت منزل و نسخه را می آورد درسته که به زحمت می افتاد اما شخصیت پسرش حفظ می شد .


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ