سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 49
کل بازدید : 1403550
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/12/18 ساعت 6:52 ص توسط دکتر بالتازار


                                    بسم الله
گردش آب در زمین یکی از معجزات خداونده .
هر گونه دستکاری بشر در این چرخه فقط موجب خسارت شده .
^ 95/12/15  
یکی از دانشمندان خارجی گفت : من از گردش آب به خداوند پی بردم .

سلام دکتر جان...میتونی توضیح بیشتری بدی یا منبع معرفی کنی؟ - آیینه سکندر

ذقیقا.. ساختن سد هم یکی از راه های خراب کردن این چرخست - اسپایکا ?

مطالبم مستند به برنامه های علمی و اجتماعی تلویزیونه .
مثلا دریاچه ارومیه به خاطر برداشت زیاد آب و تغییر الگوی کشت به این روز افتاد .
سدها تبخیر بالایی رو سبب میشه و منابع ما رو تلف می کنه . 

این صداها به گوشم می رسید : آزیترومایسین ... 2 ساله ... همیشه همینو میدیم خوب میشه .
و نسخه پیچ که می گفت : ما این جور داروها رو نمی تونیم بدیم .
بعد صدام کرد : دکتر ! بیا . این آقا میگه بچه ام تب داره آزیترومایسین میخواد .
گفتم : تب ؟ چرا نمی بری دکتر ؟
  گفت : 3 ماه پیشم مریض شد اینو دادن !
گفتم : 3 ماه پیش ربطی به الان نداره .
گفت : مریضیش همونه .
گفتم : هر بار باید معاینه بشه .
 
گفت : داروخونه بیمارستان بالا نمیدن ؟
گفتم : چرا نمیری درمانگاه . بیمه روستایی هم داری . صبح بچه رو ببر نشون بده . بالاخره ویزیت بشه بهتر از خوددرمانیه . بعد از رفتن من گفت : میرم داروخونه بیمارستان می گیرم ! وااااای

مرد وقتی داروشو گرفت موقع رفتن گفت : آقا @ ! دوست دارم . گفتم : فلانی ! یکی اومده که دوست داره .
 گفت : میخوام چیکار دوستم داشته باشه . یه دفعه قرار بود ما رو هم بزنه حالا دوستم داره ؟
گفتم : چی می خواست ؟
گفت : کلونازپام . منم 5 تا دونه بهش دادم . اگه نمی دادم مادرشو می فرستاد .  
بعد از رفتنش نسخه پیچ 2 اومد و تذکر داد : مادرش گفته این بچه ام اومد بهش دارو ندین.خودم میام داروشو می خرم ... ظاهرا با هم می خوره ( قرصا رو یه جا می خوره )
 
نسخه پیچ 1 : به مادرش بگو ضبطش کنه . اینجا بیاد ما باید همش درگیر باشیم . یه بارم پارسال درگیر شد .

 نسخه پیچ : دکتر ! دیشب یه آقایی اومده بود آزیترومایسین می خواست . گفتم به بچه ات نده کلیه هاشو خراب می کنه . گفت نه . همه جا میدن شما نمیدی . منم رفتم آزیترو 100 و 200 ایرانی و خارجی رو براش بردم و گفتم " بیا 2600 - 4000 - 26 هزار و اونم 36 هزار تومنه . هر کدومو دوست داری ببر ! گفت چرا ناراحت شدی ؟ گفتم ناراحت نشدم.شما داری میگی همه جا میدن . اونا برای سودشونه. تو باید دلت برای بچه ات بسوزه نبری .
 

ما جنگ های قدیم رو ندیدیم . اما ریشه همه جنگ های معاصر ما " یک دروغ " بود .
^ 95/12/16 
11 سپتامبر یک دروغ بزرگ بود که بدنبالش افغانستان اشغال شد .
عراق هم با دروغ سلاح های کشتار جمعی صدام اشغال شد .
جنگ ایران هم با فریفتن صدام آغاز شد .
جنگ کویت هم با چراغ سبز آمریکا ...
جنگ سوریه - جنگ یمن - جنگ سودان و ...

 امسال هم در روز درختکاری  100 میلیون نهال بین مردم توزیع میشه .

100 میلیون نهال . دریغ از اینکه حتی 1 میلیونش سبز بمونه.

^ 95/12/16  
پس چی میشه شعار " هر ایرانی یک درخت  " ؟

 

( نهال کاشته شده حداقل 6 ماه باید آبیارس بشه تا خودشو بگیره )


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ