سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 49
کل بازدید : 1403547
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/11/15 ساعت 7:9 ع توسط دکتر بالتازار


                                                بسم الله
نسخه پیچ به زور می خواست از من تایید بگیره می گفت : دکتر باید آنتی بیوتیک مصرف کنم . گوشم درد می کنه . چی بخورم ؟ آزیترو بخورم ؟ پرده گوشم سوراخه 2 سال پیش یه بار رفتم دکتر 12 تا نوشت خوب خوب شدم !
گفتم : الان باید بخوری 2 هفته بعد چی ؟ ماه بعد چی ؟ چه ضمانتی هست دوباره پیش نیاد ؟ باید پیشگیری کنی . هر وقت میری حمام پنبه وازلینه تو کانال گوش بذار . دکتر بهت نگفته ؟
ن : چرا . ولی یادم میره !
 
گفتم : معمولا قطره الکل بوریکه میدن که بعد از حمام در گوش بچکونن .
نسخه پچی 2 : میون حرفتون یکی اومد گفت " من رفتم دکتر یه شربت هم همراهم برده بودم . دکتر پرسید این شربت رو از کجا گرفتی گفتم از درمانگاه . دکتر گفت چه کار بدی کرده . گفتم این دارو رو شما قبلا داده بودی . گفت این دارو مال نوبت قبل بود برای الان بچه ات ضرر هم داره . همون کار شما درسته که نمیدین " .

 آقا : یه دونه شربت سفیکسیم برای بچه 9-8 ماهه میخوام .
نسخه پیچ : چشه ؟
آقا : تب داره .
ن : نمیشه که .
آقا : از روستای آوه ایم . راه نداره ؟
ن : تب بر بده .
آقا : تب بر دادیم . زنگ زدیم به دکتر روستامون گفته سفیکسیم بده تا فردا بیاری ببینم چشه !
^ 95/11/13  
سفیسکیم ک برای تب نیس برای درمان بیماری های عفونی باکتریاییه! نشنیدم واسه تب استفاده کنن - ||دختر دوست داشتنی||

( 48 ساعت اول بیماری بدن مشغول شناسایی عامل بیماریزاست . نباید در دادن آنتی بیوتیک عجله کرد . اگر حرف این مریض راست باشه فاجعه است . اگرم دروغ باشه که بازم خیلی بده که ما برای رسیدن به هدف هر راست و دروغی رو بگیم . )

علی علیه السلام : ای مردم تقوا داشته باشید که صبر بر تقوا آسان تر است از صبر بر عذاب خداوند .



 نسخه پیچ 1 : پلانتاژل برای اسهال عفونی هم هست ؟ هر چی زحمت کشیدیم از عید داره از بین میره .
نسخه پیچ 2 : چی شده ؟
ن 1 : بزغاله هام دارن می میرن . هر چی تا حالا بهشون دادیم جواب نداده . اینم امتحان کنیم !
ن 2 : شاید جاشون سرد باشه . شاید غذاشون ...
ن 1 : بخاری داریم . شیری ان هنوز .
ن 2 : شاید آغوز زیاد خوردن . آغوز می کشه !
ن 1 : نه . 2-1 بار خوردن بعدش دوشیدیم ریختیم دور !
^ 95/11/11  
گفتم : آغوز که غنی از پادتن ( آنتی بادی ) هست برای نوزاد لازمه شما میگین ضرر داره ؟؟؟
گفت : آغوز زمستون غلیظه . می کشه . مال تابستون خوبه چون آب می خورن رقیقه .

( متاسفانه یکی از ایرادهای مهم اکثر تولید کننده های ما اینه که اصلا دوره ندیدن . آموزش ندیدن . کتابی در زمینه تولید نخوندن . این باعث از بین رفتن منابع میشه . )

شرکت توزیع دارو داروهامونو آورد .

مسئول خرید تاریخ وارفارین رو چک کرد و دید 4 ماه تاریخ داره .

گفت : موقع سفارش دارو گفتن تاریخ بلنده اما این 4 ماه تاریخ داره . چطور شده ؟

مسئول پخش دارو گفت : من اطلاعی ندارم . اما از صبح تو شهر هر چی وارفارین توزیع کردم همین بوده . 4 ماه تاریخ !

^ 95/11/11  
( به علت نداشتن آمار دقیق مصرف دارو در کشور و کمبود های فصلی بعضی داروها در شرکت های توزیع و بدنبال اون خریدهای نامناسب داروخونه ها این مشکلات پیش میاد . ما حتی آمار داروهایی که باطل می کنیم و تو سطل زباله می ریزیم نداریم . )


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ