سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 1404226
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/6/28 ساعت 11:27 ع توسط دکتر بالتازار


                                            بسم الله
سبز نگارینه ... سبز زندگی کنیم - سبز کار کنیم
چاپ روی کاغذ سنگ !
خیلی جالبه . از سنگ کاغذ درست می کنن .
 
کاغذی دیدم که روش نوشته بود " تبلیغی که در دست شماست بر روی کاغذ سنگ چاپ شده است ! "
برام جالب بود . زنگ زدم به شرکتش در تهران .
پیشنهاد کردم که برای چاپ قران و مفاتیح با سازمان تبلیغات صحبت کنن . دل پری داشت از سازمان ها و شهرداری و ...

هر یک تن کاغذ سنگ معادل مصرف آب لازم برای 3 روز استحمام 24 ساعته یک فرد بدون وقفه صرفه جویی در آب می کند . 

هر یک تن کاغذ سنگ به اندازه 5 بار گردش دور زمین با خودروی شخصی تولید CO2 را کاهش می دهد .

هر یک تن کاغذ سنگ با جلوگیری از قطع درختان اکسیژن لازم برای 40 انسان را فراهم می کند .

در انرژی صرفه جویی می کند . مواد بازیافتی را کاهش می دهد . توسط جوندگان آسیب نمی بیند . کپک نمی زند . با رطوبت خراب نمی شود و ...

می گفت " به سازمان آب پیشنهاد همکاری دادیم گفتن می تونیم شما رو به خندوانه معرفی کنیم تا کمپینی برای شما تشکیل بدن . ولی شما باید 500 میلیون تومن به ما پول بدین ! "

می گفت " سازمان تبلیغات گفته گرونه ( 2 برابر کاغذ گلاسه در میاد ) ( بهش گفتم اما در عوض عمریه ) . گفتیم " لازم نیست همه تبلیغات رو به ما بدین . 2-1 درصد هم باشه برامون خوبه  . "  ولی قبول نکردن .

بهش گفتم " به شهرداری - نه ... به شورای شهر برین ."
گفت " گفتیم تبلیغات مسیرهای مترو را به ما بدین " گفتن که نه . این تبلیغ شما هم محسوب میشه !وااااای
تهران-خ طالقانی-خ شهید موسوی-نرسیده به پارک هنرمندان-پ94-واحد20 تلفن86070419و 86070423

میتونن با موسسات تولید لوازم التحریر داخلی تماس بگیرن - * گل نرگس *

گرونه . برای لوازم تحریر شاید مناسب نباشه .

خرمشهر را خدا آزاد کرد ( امام خمینی ) ...
برجام کار خدا بود ( حسن فریدون ) ...
ببین که بین خدای امام تا خدای توهمی این فرد چقدر فاصله است .
 
مگر ما برجام را آوردیم ؟ خدا برجام را آورد ! وااااای

حالا ببینیم کی قراره از دست این برجام رهایی یابیم ! - * گل نرگس *

عالی است ، دستتان درد نکند - وزنه سیاسی

صالحی رو به طرف غربی : " نمی شود که یک طرف کاملا به تعهداتش عمل کند و یک طرف مدام مانع تراشی کند " ...
حالا که شده . محال هم اگر بود شد . ایمان بیار مرد ! کار نشد نداره .

 بیمار یه پلاستیک گره زده گذاشت رو پیشخوان و گفت : این دارو رو میخوام پس بدم .
نسخه پیچ : دارو پس نمی گیریم .
مرد : من اصلا دست بهش نزدم . حتی از پلاستیک در نیاوردم . انگشت نگاری کنین ! وااااای
نسخه پیچ : نمیشه .
مرد : به دکتر بگو .
  ن : دکتر هم همینو میگه .
مرد : شما که هنوز بهش نگفتی .
  نسخه پیچ منو صدا کرد .
رفتم جلو و به حرفای مرد گوش دادم و گفتم : چرا میخوای پس بدی ؟
  گفت : دکتر هر دفعه یه دارو می نویسه .
^ 95/6/26 
گفتم : فرضا عوض هم بکنه مشابهاشو می نویسه دیگه . داروی حساسیت بینی همینه . ببر و مصرف کن .
وقتی رفت نسخه پیچ گفت : دارو رو 5 روزه تو ماشین نگه داشته میگه پس بگیر ! دست نزده ولی تو داشبورد بوده !
گفتم : به خاطر گرونی اسپری بینی رینوکورت داشته بهانه میاوره .

( یکی از دلایل ما و مهم ترین دلیل در پس نگرفتن دارو عدم اطمینان از شرایط نگهداری اونه ) 

 سبد دارو رو گذاشت جلوی من و رفت نسخه دیگه ای رو بپیچه .
داخل سبد داروها نسخه ای نبود گفتم : دوست داری نسخه اش رو هم بدی ؟؟؟
گفت : صبر کن دومیشم بپیچم . 2 تا 2 تا می نویسه این دکتر .
گفتم : برگه چی ؟ 2 تا کنده یا یکی ؟
بله . 2 برگ کنده بود !
گفتم : ما پزشکای محترمی داریم که تو یک جلسه ویزیت بیشتر از یک برگ نمی کنن . این دکتر استثنائه .

 اینم یک نسخه از عجایب شاهکارهای وزارت بهداشت .
نسخه ی پزشک عمومی که واکسن آنفلوانزا را اینطور نوشته بود : Anfulanza

 نسخه پیچ : دکتر بیا جلو . این آقا برای بچه اش واکسن آنفلوانزا میخواد .
گفتم : چند سالشه ؟
جوان : 7 سال .
گفتم : زیر 5 سال و بالای 65 سال داده میشه و یا اینکه بیماری خاصی داشته باشه ( دیابت-آسم-بیماری قلبی-ریوی-نقص سیستم ایمنی ) .
تشکر کرد و رفت .
عد از او پیرمردی اومد و گفت : واکسن سرماخوردگی میخوام برای خودم و زنم .
گفتم : واکسن آنفلوانزا منظورتونه . سرماخوردگی که واکسن نداره .
^ 95/6/26  
گفت : 2 ساله زدیم .
گفتم : مانعی نداره . سالی یک بار می تونید بزنید . شرایطش رو دارید .

و هنوز درمان این درد عظیم در وادی علم نگنجیده ... دل تنگی درد عظیمی است ... واکسنی ندارد که آدم دیگر دلتنگ نشود ؟! - * گل نرگس *

جوان جلد یه بسته نوافن و یه بسته آزیترومایسین دستش بود .
گفت : از این داروها میخوام .
نسخه پیچ : نوافن رو اون ور بگیر ولی اون یکی رو نه . اینا بسته هاش 6 تاییه . یه دوره خوردی دیگه ادامه نده .
جوان : پارسال خوردم سردردم خوب شد . الان نخوردم که . پارسال تموم کردم الان نخورم ؟!

 مرد میانسال قطره گوش می خواست .
منو صدا کردن جلو .
رفتم پیشش .
گفت : یه قطره گوش بده .
گفتم : قطره برای چی میخوای  ؟
گفت : گوشم درد می کنه .
گفتم : پس باید معاینه بشی . گوش عضو حساسیه . هیچ قطره ای نباید توش بریزی . ممکنه کری بده .
گفت : به درک که کر شد . شما یه دارو بده ! وااااای
گفتم : هیچ دارویی .
گفت : نمیشه بدین ؟!

 نسخه پیچ تو قفسه ها دنبال دو تا اسپری می گشت .
( اسپری بینی فلوتیکازون و اسپری بینی فنیل افرین ) 
برداشت و داشت می رفت به مشتری بده . صداش کردم و گفتم "  اسپری فنیل افرین رو نباید تکرار کنه چون بیشتر از 5 روز عادتی میشه و همیشه بینیش کیپه "  رفت و صحبت منو به مریض انتقال داد و او هم پذیرفت که فقط یک نوع رو ببره .

نسخه ای از متخصص زنان اومد .
قلم آخرش به دو دارو شبیه بود و در عین حال به هیچکدوم هم نمی خورد .
نوشته بود Dimit .
گفتم دمیترونه .
نسخه پیچ نظرش دایمتیکون بود .
بالاخره قرار شد از صاحب نسخه بپرسیم که همسرش تهوع داره یا نفخ .
تهوع داشت و ما دمیترون ( اندانسترون ) دادیم .


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ