سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 49
کل بازدید : 1403533
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 12:4 ع توسط دکتر بالتازار


                                    بسم الله الرحمن الرحیم
جوان : لثه ام یه دونه زده . درد نداره اما هر چند مدت ازش چرک میاد .
گفتم : باید بری دکتر . این کیسته . استخون فک رو تخریب می کنه .
نسخه پیچ : یه قطره پرسیکا بهش بدیم ؟
گفتم : نه . فایده ای نداره . باید بره نشون بده .
  ن : یه قطره بهش میدادی ... اومد تا اینجا .
تازه زیاد هم داریم ! وااااای 



کیه که ندونه اقتصاد بیمار ما که یه فلج مادرزاده با 100 روز که چه عرض کنم با 100 هزار روز هم اصلاح نمیشه تا مدیران ما اینن .

 
متاسفانه - پیام رهایی

فقط یه دیوانه ( یا جاهل یا دروغگو و خیانتکار ) می تونست شعار تحول در 100 روزو بده .
آیا دادن چنین شعاری برای رقابت انتخاباتی مصداق تقلب نیست ؟؟؟
کلینتون رو با اون عظمتش دادگاهی کردن که چرا به دروغ گفته با فلان زن ارتباط نداشته .
( اصل ارتباط براشون مهم نبود دروغ مهم بود  )
آیا در ایران هر کی هر چی دلش خواست شعار بده . مرجعی نیست رسیدگی کنه ؟؟؟

 دیروز تو برنامه 180 درجه ( شبکه افق - عصر جمعه ) گفته بود
" قانونی هست که داره خاک می خوره مبنی بر اینکه دولت هر نیازی داره باید در سایت اعلام کنه و مناقصه بذاره و بعد از خریدن کالا اعلام کنه من از کی و با چه شرایطی خریدم " .
به همین یه قانون عمل کنن ایران متحول میشه .
 
پ ن : پس اون پول های کثیف ( پورسانت ) چی میشه ؟؟؟


نسخه پیچ : شما اون ور بودی یکی اومد و گفت " یه سیپروفلوکساسین بده و یه دیفنوکسیلات "
گفتم " این دارو تخصصیه . همینطوری مصرف نکن "
گفت " من همیشه مصرف می کنم "
بهش ندادم . رفت و چند دقیقه بعد با نسخه اومد . سیپرو 500 نوشته بود . زیرشم سیپرو 250 .
گفتم " اون دیگه چیه ؟ "
گفت " برای بچه ام . اونم اسهال داره " !

 
( اینه وضع دارو درمانی ما . کی باید اینو درست کنه ؟؟؟ )

چند تا قوطی گنده مکمل رو پیشخوان چیده بودیم .
پسر نوجوان ( 10 ساله ) از باباش پرسید : اینا برای دایی خوبه ؟
  پدر گفت : نه . دایی کشتی گیره . این برای پرورش اندام خوبه که بازوهاش فلانه . اونا مثل بادکنکن . زور ندارن . وقتی هم که نخورن پوستاشون چین می خوره . نه آقای دکتر ؟ ... برای بچه توضیح دادم که یه وقت نره سراغ این چیزا .


خانم : 2 بسته چرک خشک کن بده .
 گفتم : چی ؟
 خانم : آموکسی سیلین .
گفتم : نسخه باید باشه .
رو به نسخه پیچ که قدیمی تر بود و آشنا گفت : تو یه چیزی به این بگو . آموکسی سیلین نمیده ! وااااای
نسخه پیچ : عفونت داره ؟
  خانم : نمی دونم .
ن : نه . اینا رو نبر . ضرر داره .
خانم : شما چیکار داری ؟! دوست داره بخوره . ضررش با خودش ! وااااای
ن : شربت ببر .
خانم : چرک خشک کن میخواد .
 ن : نخور .
خانم : خودم نمی خورم . برای شوهرم میخوام .

 
ن : دکتر باید بنویسه . مثل شما که داروی اعصاب می خوری . میری تهران پیش دکترت .
خانم قبول کرد .

جوان یه بسته چرک خشک کن خواست .
نسخه پیچ : برای چی ؟
 جوان : دندون .
ن : برای دندون مصرف نکن . مسکن بگیر .
جوان رفت اون ور و دوباره تقاضای چرک خشک کن کرد .
ن : ممنوع کردن .
جوان : از کی ممنوع کردن ؟
 ن : اون تابلو رو بخون .
جوان : نه . شما میخواین 15000 تومن خرج گردن من بذارین !
ن: ژل دندون بگیر . دندونت سوراخه ؟
 جوان: نمی دونم برای چی میخوان . گفتن برو بگیر!
ن : نون و پنیر که نیست . داروئه . هر دارویی مقرراتی داره .

جوان : این مسخره بازی ها چیه شما در آوردین ؟ مسخره ها !
و با قهر رفت .

( تو عمر کاری 30 ساله مون هزاران از این توهین ها می شنویم . )


گفتم : جویبار که بودم یه پزشک نخ بخیه می آورد داروخونه و می خواست به جاش چیزی بگیره که من قبول نمی کردم .

آخه نخ بخیه از کجا ؟؟؟ اینجام از این موارد پیش میاد ؟

نسخه پیچ : چند سال پیش دکتر @ 200 تا آب مقطر و سرنگ و اسکالپ آورده بود . من به دکتر داروخونه گفتم " اینا معلوم نیست از کجاست . اگه جلوشو نگیری معلوم نیست آخرش چی باشه " دکتر هم به کل مخالفت کرد و این کارا تو این داروخونه صورت نگرفت .

حتی مسئول فنی جانشین دکتر ما می رفت نسخه می نوشت . بعد می گفت " قیمت بزن . به جای اسپری متفورمین هگزال و سانستول می برم " منم به دکتر گفتم و جلوشو گرفتیم .
( تو هر صنفی هستن آدمایی که وظیفه شناس نیستن . )


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ