سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 40
کل بازدید : 1404153
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/4/12 ساعت 11:21 ع توسط دکتر بالتازار


                                                    بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا ! ما رو با اماممان محشور فرما و آمریکاپرستان رو در اون دنیا با کارتر و ریگان و کلینتون و بوش و اوباما همنشین قرار ده . آمین .

 قرآن یهود رو سرزنش کرده که چرا به بعض آیات کتاب خدا ایمان دارند و به بعضی کافرند .
من به تکفیری ها میگم آیا شما به اون آیه که به ما دستور داده " اگه کسی اظهار اسلام کرد ردش نکنیم و نگیم تو مسلمان نیستی " ایمان ندارید ؟؟؟
 
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِذا ضَرَبْتُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَتَبَیَّنُوا وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ أَلْقی‏ إِلَیْکُمُ السَّلامَ لَسْتَ مُؤْمِناً
تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَیاةِ الدُّنْیا فَعِنْدَ اللَّهِ مَغانِمُ کَثیرَةٌ
کَذلِکَ کُنْتُمْ مِنْ قَبْلُ فَمَنَّ اللَّهُ عَلَیْکُمْ
فَتَبَیَّنُوا إِنَّ اللَّهَ کانَ بِما تَعْمَلُونَ خَبیراً- آیه 94 سوره نساء

امروز خانومم رفت خونه یکی از مدافعان حرم .
خانم خونه نگران بچه 5 سالش بود که مدتیه دچار لنگش شده بود . نگران اجاره خونه اش بود که عقب افتاده . یخچال خونه شون خالی بود . زندگی محقری داشتن ... اونایی که پولای نجس میلیونی از بیت المال بالا می کشن فردا چه جوابی میخوان بدن ؟؟؟

 

خانمم موقع افطارمی گفت : غذا از گلوم پایین نمیره .


قبول باشه از همه این خروش انسانی و ایمانی علیه نظام سلطه . راهپیمایی روز قدس . روز اسلام .
خصوصا از مومنات که 2 ساعت یا کم و بیش در پوششی از چادر مشکی بر شعله های خورشید پوزخند زدند و نشان دادند در آتش وارد می شوند و از دینشان دست نمی کشند .
 
قم با دمای 45 درجه . با دهان روزه .
پیرمردانی را به چشم دیدم که به سختی گام بر می داشتند ...
همینه . اگر علیه نظام سلطه افشاگری نکنیم همه ما را می بلعد .

 پیرمرد مترونیدازول می خواست  برای نفخ .
می گفت نسخه پیچ قدیمی این داروخونه بهش گفته بخوره !
گفتم : نفخ اکثرا به خاطر خوب غذا نخوردنه . نجویدن غذا . با آرامش نخوردن ...
گفت : غذا نمی خورم که . نفخ نمیذاره غذا بخورم .
گفتم : یبوست هم داری ؟
 گفت : نه .
گفتم : یه بسته فمی لاکت بگیر مصرف کن .
 گفت : دستورش چیه ؟
گفتم : صبح و شب با غذا .
گفت : با غذا یا بعد از غذا ؟
گفتم: با غذا .
گفت : با غذا یعنی وسط غذا ؟

 
خوب سوال بوده براش - sajede

 اعتراف می کنم که سالهای سال پای صحبت کسی در نماز جمعه نشستم ( البته از تلویزیون ) که الان می بینم فهم دینیش انحراف اساسی داره .
چقدر با عظمت بهش نگاه می کردم .
اونی که اشرافیت رو تئوریزه کرد و پای لذت جویی و خوش گذرانی رو به زندگی مدیران باز کرد .
 
بدبخت بیچاره ... بلعم باعورا .


 من باور نمی کنم که بان کی مون فقط به خاطر کمک مالی عربستان به سازمان ملل اسم اونو از لیست کشورهای کودک کش خارج کرد .
اگه بان کی مون صادق بود استعفا می داد .
من پای رشوه و لقمه های حرام رو در این موضوع می بینم ...
خنده داره . سازمانی که اینقدر حقیر باشه که در مسائل واضح نتونه اظهار نظر کنه تعطیل بشه که بهتره .


امروز فریاد مرگ بر آمریکا سر دادیم .
در گذشته ای نه چندان دور عده ای ندانسته و نفهمیده مثل طوطی به زبان آوردند که " ما از واژه مرگ خوشمون نمیاد ما می گوییم زنده باد و ... اگه یکی بگه مرگ بر ایران خوبه ؟ اگه یکی پرچم ایران رو آتش بزنه خوبه ؟ "
می گویم " اگر روزی ایران در کشوری کودتا کرد . اگرایران تروریستها رو تربیت کرد و حمایت تسلیحاتی کرد . اگر روزی ایران مساجد رو ویران کرد.اگر روزی ایران کشوری رو با بمب اتم تهدید کرد
 
اگر ایران روزی کشوری رو تهدید نظامی کرد اون روز پرچم ایران رو آتش بزنید . آن روز شما هم فریاد بزنید مرگ بر فلان .


 جوان رفت صندوق داروشو حساب کنه .
پول داروش شده بود 286000 تومن .
گفت : یه داروی قلب هم می نوشتی . ورشکست کرده ما رو .
نسخه پیچ : نگران نباش . ما اینجا واستادیم همه .
  گفتم : شما با خیال راحت ( سکته بزن ) ما همه جور دارویی داریم .
گفت : گفتم خیلی خوبم کن دکتر هم همین جوری پر کرد نسخه رو . هی داشت می نوشت !


حتی نماز شب هم نمی تونه نشونه بندگیت باشه .

ممکنه نماز بخونی و در حضور نباشی .

ببین نمازت مثل نماز ابن ملجمه یا علی ولی ( علیه السلام)

 
قابل تأمل... - من.تو.خدا


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ