سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404363
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 95/4/6 ساعت 12:36 ص توسط دکتر بالتازار


                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

برای مرد الهی زخم شمشیر شیرین تر است از زندگی با دینداران احمق و منافقان زیرک
( پیام قدیمی به تاریخ  93/4/27 )



 نسخه پیچ که از دست نماینده شرکتی ناراحت بود پیش من گله کرد و گفت : دوستم اومده بود که صورتش زخم داشت و شما دیدین و گفتین زینک اکساید بزنه داشتم باهاش حرف می زدم که نماینده شرکت آرایش بهداشتی اومد وسط صحبتم و سیکا اکسپرت پایو رو به اون معرفی کرد . گفتم صبر کن من دارم صحبت می کنم . دوستمه . چیزی که با 2000 تومن می تونست حل بشه می خواست جنس 153000 تومنیشو بهش بفروشه .
 
به جای اینکه من از دست اون ناراحت باشم اون از دست من ناراحت شد !

 امام خامنه ای : یکی از وظایف دانایان و نخبگان کشور نگاه به آینده است . ما می خواهیم 20 سال بعد چه جور ایرانی داشته باشیم در علم در اقتصاد در فناوری ؟


جوان : یه بسته آزیترومایسین 250 بده .
 نسخه پیچ : اینا دوره مصرف داره . بیشتر نباید استفاده بشه . بازم به دکتر بگو .
منم حرف نسخه پیچ رو تکرار کردم .
گفت : یه بسته لازم نیست بدین . یه دونه هم بدین بسه !
گفتیم: نمیشه .
گفت : فلانی نیست ؟
سراغ نسخه پیچ قدیمی رو گرفت .
گفتیم : نه . از اینجا رفته .
گفت : مادربزرگم اصرار داشته که ببرمش دکتر .
گفتم :خوب ببر . این راه درسته .
گفت : وسیله ندارم باموتور که نمیشه .
 
گفتم : برای چیه ؟ زنگ بزن بپرس .
زنگ زد . گفتن برای آرتروز گردن !
گفتم : اشتباهه .
گفت : بده . کلید کرده که این دارو رو برام بگیر !
گفتم : داروی اشتباهو هر چی اصرار هم بکنن ما باید بدیم ؟؟؟

مرد میانسال : 4 ورق بیزاکودیل بده و 4-3 ورق هم دیفنوکسیلات !
 گفتم : داروی مسهل و ضد اسهال باهم ؟؟؟
گفت : برای بابام میخوام . وقتی 3-2 تا بیزاکودیل می خوره شکمش راه می افته دیفنوکسیلات می خوره که ببنده !
براش " فمی لاکت " نوشتم که بگیره .
گفت : این کار دیفنوکسیلاتو می کنه ؟
گفتم: برای روده ها خوبه . کار روده رو رو غلتک میندازه .
یواش به نسخه پیچ گفت :  3 ورق دیفنوکسیلات هم بده . من می دونم دوباره باید بیام . منو اباز می فرسته .



 نسخه پیچ با داروهای گیاهی زیاد موافق نیست بر عکس من .
نسخه پیچ : یه سال پیش اکسپکتورانت کم شده بود . یه مریض اومد اکسپکتورانت می خواست ما هم شربت تیمیان بهش دادیم . روش نوشته بود اکسپکتورانت . وقتی به خاطر مریضیش رفت پیش دکتر متخصص دعواش کرد و گفت " چرا اینو مصرف کردی ؟ تو حساسیت داری " مریض خورده بود نفسش گرفته بود . بعد اومد داروخونه و گفت " چرا اینو به من دادین . این که اکسپکتورانت نبود " .
 
دکتر براش اسپری نوشت . یا یکی دیگه بود که بخور استفاده کرده بود صداش گرفت .

آقا : 2 بسته مترونیدازول بده .
نسخه پیچ : برای ؟
آقا : کارگر من دل درد داره . میگه این قرصو دکتر قبلا داده میخوام ادامه بدم !
گفتم : اسهال داره ؟
گفت : نمی دونم .
گفتم : پس چه جور ی دارو بدیم ؟
گفت : بده . ثواب داره . درد داره !
نسخه پیچ : بیارش دکتر .
  آقا : من ببرم ؟ خودش باید بره .
گفتیم : یا باید بره دکتر یا بیاد اینجا ما ببینیم چه دارویی براش مناسبه بهش بدیم .
Reza♥*999
نسخه پیچ 1 نظرش اینه که آب منطقه آلوده است . برای همین مردم همه مترونیدازول می خورن .
نسخه پیچ 2 گفت : معلوم نیست . چون این دارو رو می شناسن میان دنبالش .


 انگشت همکار خانومم ورم کرده بود . کلفت شده بود . دکتر گفته بود باید جراحی بشه .
خانومم براش پیه بز برد چند بار گذاشت روی دستش خوب شد و کلی از خانومم تشکر کرد .
نمی دونم این خاصیت برای پیه بز اختصاصیه یا نه .
 
جالبه روغن ها خواص درمانی زیادی دارند،حدث میزنم به خاطر هم جنس بودن با غشای سلولی سریع جذب میشن و اعمال میشن در سلول ها - Reza♥*999


آقا : قرص دگزامتازون میخوام .

  نسخه پیچ : برای چی ؟

  آقا : حساسیت .

ن : نخور . ضرر داره . برو دکتر اگه لازم بود بنویسه .

آقا : خدا پدرتو بیامرزه . باید 15000 تومن بدم گردن یارو کلفت بشه به خاطر یه قرص ورقی 300 تومن ! 

نمی دونم این نظر من چند درصد کاربردیه ، اما اگر پزشکان در برخی از شرایط متناسب با خدمات بهداشتی که میدن به مریض و نسخه ای که می پیچند ، حق ویزیت بگیرن این اتفاق نمی افته .. - قلمدون


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ