سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 49
کل بازدید : 1403538
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/11/14 ساعت 1:6 ع توسط دکتر بالتازار


                                        بسم الله
شده کار ضروری براتون پیش بیاد مجبور بشین بچه تونو یه ساعت خونه همسایه بذارین ؟
آیا حاضرین خونه کسی که سابقه کودک آزاری داره حتی یه ربع بچه تونو بذارین تا به کارتون برسین ؟
 
قصه ما و رژِیم صهیونیستی همینه .
ما حتی یه لحظه نمی تونیم اونا رو به رسمیت بشناسیم .
دست دوستی دادن با اسراییل یعنی مرگ ما - مرگ آرمان ها و اعتقادات ما .


نسخه پیچ1 از سال 88 که رفتم دانشگاه کاشان به من گفتن اصل مدرک دیپلموتو بیار بعد که انتقالی گرفتم و الان دارم فارغ التحصیل میشم هنوز نبردم .
نسخه پیچ2 : ترم اول که بودم مسئول آموزش صدام کرد رفتم دفتر . یه پوشه خالی رو نشونم داد و گفت این پرونده توئه .  اگه الان بازرس بیاد با چه مدرکی بگم که تو دانشجویی ؟؟؟
 
بعد ادامه داد : قرار بود یه ترم کاراموزی برم . نمی رفتم . هماهنگ کرده بودم با رییس بیمارستان که از دوستام بود . گزارش کار رو دادم نمره شو از استاد گرفتم . گزارش کارم هم کپی بود " اراک رو پاک کردم نوشتم آشتیان " 
ببین چقدر خر تو خره !!!

( اینه وضع دانشگاه های ما . به جای تحقیق یه سری جزوه رو می جون )


 2 تا سبد داروهای این نسخه بود که آماده شد و اومد جلو .
خانم : قبل از پیچیدن داروهامو ببینم !!!
نسخه پیچ : قبل از پیچیدن که نمیشه دید .
  سبد داروها رو دید و گفت : متفورمین رو خارجی بده و ... و ... و... و ...
نسخه پیچ که حرصش در اومده بود گفت : خانوم ! اینا رو اولش تو پذیرش بگو . الان ما یه بار دیگه باید نسخه تونو بپیچیم .


 نسخه پیچ : دکتر ! قرص تکرر ادرار چیه ؟ یه زنه .
گفتم : تکرر ادرار می تونه عصبی باشه یا مشکلی در مثانه یا عفونت .
 گفت : یه چیزی که بتونیم بدیم .
 گفتم : نمیشه .
گفت : نیم ساعته داره تو تلفن فک می زنه . میگه مثانه ام کوچیکه ...

خانم نسخه اش رو نشون داد و پرسید : شربت پارسیان هم دارین ؟!!
 نسخه پیچ : به نظرم توسیان نوشته .
خانم : بله ؟
نسخه پیچ : برای سرفه میخوای ؟
خانم : آره .
نسخه یپچ : اون توسیانه .

جوان که در و دیوار داروخونه رو دید که تبلیغ فارماتون چسبیده بود گفت : اسپنسرش قوی بوده همه جا رو تبلیغش پر کرده ؟ فارماتون که قبلا هم بوده .
نسخه پیچ : این نوع آمریکاییه ( فارماتکس ) . جدیده . 36 تا ماده داره اون سوییسیه - آلمانیه !!! 25 تا . ارزون تره . جین سینگ هم داره اون نداشت . تقویتیه . هیچ محدودیت مصرف هم نداره .

نسخه ای از فوق تخصص انکولوژی اومد ( آمپول تارگوسید 200 میلی 4 عدد )
آقای میانسال که اومده بود این دارو رو برای یه زن 36 ساله بگیره .
گفت : 2 تاشو 200 بده 2 تاشو 400 . 400 هاش بهتره !!! قبلا زدم .


در جنینی موسیقی شنیده .
در آغوش مادر موسیقی شنیده .
در مهد کودک موسیقی شنیده .
تو تاکسی تو تلویزیون ( فتیله و غیر فتیله )
تو سریال ها تو سی دی ها .
چطور براش می توان گفت که تاثیر مخرب غنا بر روح چیه .
شده مثل چاه باز کن که آنچنان با بوی لجن خو کرده که بینی اش دیگه حساسیت نداره .
94/11/12
احسنت.. - *ابرار*

واقعا موسیقی بده ؟ چرا؟ - سرزمین رویا

موسیقی به قول امام خمینی عزم انسان رو نابود می کنه . بدون عزم انسان قدرت بر ترک گناه نداره  .

من مدت هاست موسیقی گوش میدم و اثراتشو رو بدنم و روحم تحلیل میکنم،موسیقی باعث نادانی و بی عقلی میشه و دقیقا کار شراب و مواد مخدر رو میکنه با غلظت کمی پایین تر!!...موسیقی غفلت رو زیاد میکنه در نتیجه راحت تر مردم گناه میکنند!...اگه کسی بتونه موسیقی رو ترک کنه،احتمال اینکه بتونه اکثر نماز های صبح رو اول وقت بخونه تا 70 هشتاد درصد افزایش پیدا میکنه - Reza the lightning

ممنونم...در این که موسیقی روی روح انسان تاثیرگذاره چیزهایی شنیده بودم و همچنین از روانشناسی شنیدم که میگفت دانشمند ها کنار رودخانه ای موسیقی راک پخش کردند و مولکول های آب رو که بررسی کردند نامنظم کنار هم قرار داشتند و بعد موسیقی ملایمی پخش کردند و دیدند که مولکول های آب هم آرام و منظم هستند ...خب این نمی تونه به این معنا باشه که به شعر و نوع آهنگ هم بستگی داره؟ - سرزمین رویا

 من قصدم به هیچ وجه مخالفت نیست چون در این زمینه اطلاعاتی ندارم دارم سوال میپرسم  - سرزمین رویا

در غرب دیده شده بعد از پخش موسیقی های تند جوانان بصورت تهاجهی به مردم حمله می کردن و شیشه های مغازه ها رو می شکستن ...
همچنین بعد از آهنگ های غمگین و ناامید کننده فرد به خودکشی دست می زنه .
و شعر ها یا موسیقی های شهوت انگیز انسان رو به زنا و ارتباط های نامشروع سوق میده .

 



***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ