سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 40
کل بازدید : 1404131
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/8/24 ساعت 11:27 ص توسط دکتر بالتازار


                                          بسم الله
نسخه پیچ 1 : " میگراگل " ( محصولی از گل دارو ظاهرا برای میگرن ) شنیدی ؟
 نسخه پیچ 2 : " بی بی گل " شنیدم ولی میگراگل نشنیدم !!! شوخی

خانم : برای بچه 11 ساله اسید فولیک رو چه جوری بدم ؟
 گفتم : اینی که دستته اسید فولیک نیست " فرفولیکه " . 2 ترکیبه است .
حالا کی گفته به بچه بدی ؟
گفت : همسایه !!! وااااای
گفتم : همسایه که نباید بگه . پزشک باید بگه .
گفت : حالا چیکار کنم ؟
گفتم : با پزشک هماهنگ کن .

نسخه پیچ به درخواست بیمار بنیادی به جای 2 شامپوی ایرانی تایید شده یه شامپوی خارجی " آلپسین " گذاشت .
مسئول قیمت زدن گفت : نمیشه . این خلاف مقرراته .
نسخه پیچ : بنیاد از کجا می دونه ما چی دادیم ؟!! وااااای
گفتم : بنیاد نمی دونه ولی ما موظفیم طبق قراردادمون عمل کنیم .

نسخه پیچ : زنگ زده میگه میخوام با دکتر داروخونه حرف بزنم . گفتم امرتون چیه ؟ گفت استامینوفن ( با فتحه ) درسته یا استامینوفن ( با کسره ) ؟!! گفتم معمولا میگن استامینوفن ( با فتحه ) . گفت معمولا نه . من میخوام درستشو بدونم . منم گفتم صبر کن یه مترجم بیارم بعدا تو ببین تلفظ درستش چیه ! گفت من با رفیقم شرط کردم میخوام ببینم برنده شدم !!!
 
پرسیدم : مرد بود یا زن ؟
نسخه پیچ : مرد بود . ساعت 8-7.5 صبح . اون موقع صبح چیزی زده بود که بیدار بود ؟؟؟
نسخه پیچ 2 : جور شرط بندی شمارم ما باید بکشیم ؟؟؟ 

( چون همه چیز جاش عوض شده برای بچه های ما 8 صبح بیدار بودن چیز عجیبیه . چون خودشون شب کارن و روزها می خوابن )

 آقای میانسال : جایگزین گل مژه چیه بگیرم ؟!! گفتن با دکتر صحبت کن !!!
گفتم : چی ؟؟؟
گفت : خونه گفتن برو گل مژه بگیر .شما  ندارین . جایگزینش چیه ؟!! وااااای
گفتم : گفتن دارو برای درمان گل مژه بگیر نه  گل مژه .


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ