سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404305
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/7/10 ساعت 3:21 ع توسط دکتر بالتازار


                                   بسم الله

  65000  زایر ایرانی = 65000 بلندگو = 65000 راوی از مظلومیت شیعه .
 
و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما . 

صدام با اون جسارت و جراتش - با اون بی پرواییش چند ماه از حمله به ایران طفره رفت تا اینکه از طرف آمریکا اطمینان یافت حمایتش می کنن . کی باورش میشه پادشاهان شکم باره و زن باره عربستان - حکام بزدل سعودی بدون دستور مافوقشون به چنین جنایت عظیمی دست بزنن ؟؟؟
 
باید انصاف داشت . نه کشتار حجاج در سال 66 . نه فراخوانی سفرای اروپایی به دنبال حکم قتل سلمان رشدی . نه حمله صدام . نه انگشت نگاری از ایرانیان . نه عدم پذیرش نماینده ما در سازمان ملل . نه بی حرمتی به حجاج در سال 94 ... هیچکدام از این وقایع را به ضعف دولت ایران نسبت نمی دهیم . دشمن است و دشمنی می کند . ما نباید از اقبال و ادبار دشمن گول بخوریم و به به و چه چه اون ها امر را بر ما مشتبه کنه .

سوالی مطرحه که چرا سعودی در روز عید قربان ( یکی از 2 عید بزرگ اهل سنت ) یمن را با شدت بیشتری بمباران کرد ؟ آیا واقعا این سعودی است ؟ آیا خلبان مسلمان این کار را کرد ؟ آیا فرماندهی جنگ در عربستان به دست اعراب است ؟ مستشاران آمریکایی و یهودی تحت فرمان اعرابند ؟؟؟ همه این ها برای حرمت شکنی است . برای شعله ور کردن آتش فتنه و نفاق و تفرقه در عالم اسلام است .
 
جنگ ما با سعودی نیست . جنگ ما با یهود صهیونیسته که نقاب سعودی به چهره زده .

 سعودی در عالم سیاست چه وزنی داره ؟
کی باورش میشه که شاهان سعودی اینقدر احمق باشن که با دست خود گورشون رو بکنن ؟ الا اینکه بگیم مزدور اختیاری از خودش نداره که بتونه تصمیم درست بگیره . امر امر مولاست و اون طاغوتیان مولایی جز آمریکا و یهود صهیونیست ندارن .
با خودم داشتم فکر می کردم" اگه رییس جمهور سفر به آمریکا رو رها می کرد و همون روز بر می گشت تهران و سخنرانیشو در سازمان ملل انجام نمی داد تاثیرش بر افکار عمومی جهان بیشتر نبود " ؟؟؟

 
«خنده بازار»
آسته برو آسته بیا که گربه شاخت نزنه . اینه سیاست زشت دولت تدبیر و امید !
همه کشورها می گفتن " رییس جمهور ایران برنامه سخنرانیشو لغو کرد . چه اتفاق مهمی بوده که از سخنرانی سالانه در سازمان ملل مهم تر بوده ؟ " در این سکوت عمدی خبری در غرب این خبر می تونست پیام مظلومیت ما رو به گوش جهان برسونه .
رفتارِ اعتراض‌آمیز از سخنرانیِ اعتراض‌آمیز، بسیار مؤثرتر است. - سیدمحمدمهدی صدری

 عید قربان اومد و رفت . عید غدیر داره میاد ... یا بقیه الله من این اعیاد را به شما تسلیت عرض می کنم !

 
اعیاد و عروجِ ملکوتیِ عزیزانمان مبارک... . - سیدمحمدمهدی صدری

فرمود : هیچ عیدی نمیاد الا اینکه غم ما تازه میشه . اینکه می بینیم حق ما ( ولایت و حکومت ) در دست دیگرانه .

فرمودن: "شیعتنا فرحون لفرحنا و یحزنون لحزننا". یعنی شیعیان ما در شادی‌های ما شاد و در غم‌های ما غمگینن... . - سیدمحمدمهدی صدری

حدیث اول یه درجه بالاتره و به خواص یاران گفته شده .

پس نگه‌ش داریم برای جمع‌های خصوصی چون اگر ما اعیاد رو هم عزاداری کنیم ، این تصور ایجاد می‌شه که اسلام مساوی با غم است و شادی ندارد کما این‌که وجود داره این نگاه الآن - سیدمحمدمهدی صدری

منظورم عزاداری نبود . مثل سال 42 که امام گفت " ما امسال عید نداریم " .
امسال هم اگر امام خامنه‌ای بفرمان "عید نداریم" ما تابعیم. - سیدمحمدمهدی صدری


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ