سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404313
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/5/23 ساعت 3:30 ع توسط دکتر بالتازار


                                        یا رب
زن کولی با بچه ای در بغل : یه شربت می خواستم این بچه بخوابه - پول ندارم .
گفتم : شب نمی خوابه ؟
گفت : نه . شب خوب می خوابه . روز نمی خوابه .
گفتم : روز مهم نیست . ما برای خواب دارو نمی دیم . دارو نیاز نیست .
گفت : روز سر کار میرم خواستم دارو بگیرم . یه دیفن هیدرامینی شربت سرماخوردگیی . قبول نکردم .
رفت اون طرف و یه شربت برای خواب تقاضا کرد .
نسخه پیچ از من پرسید : دکتر ! چه دارویی بدم ؟
 
گفتم : من دارویی توصیه نکردم .
خانم خودش دیفن هیدرامین رو خرید و رفت .

از دیفن هیدرامین به عنوان خواب آور میشه استفاده کرده ؟! - *ری را

آری .

 یکی از همسایه هامون اومد در خونه ما . خانومم اونو نشناخت .
همه مژه هاش ریخته بود .
صورتش ورم داشت .
می گفت : افسرده شدم .
  سرطان داشت . چند دقیقه با خانومم دم در صحبت کرد .
می گفت : من همه چیز رو رعایت می کردم . شیر محلی پنیر محلی رب گوجه خونگی . سس نمی خوردیم . نوشابه نمی خوردیم .
خانمم گفت :  پس چه چیز باعث شد سرطان بگیری ؟
گفت : من بین همسایه ها معروف بودم به سرخ کردن غذاها. همش سرخ کردنی
 
به نظر من روغن باید از لیست کالاهای اساسی دولت خارج بشه . مصرف روغن و سرخ کردن صد در صد مخالف اهداف وزارت بهداشته .

با نظر شما موافقم...روغن نباتی با سلول بدن انسان سازگاری نداره،روغن های حیوانی شباهت بیشتری به چربی های بدن انسان دارند و بهترین روغن ها هستند برای مصرف خانگی - *جبرئیل*

جایگزین روغن نباتی : مغزها ( آجیل ) . روغن زیتون . روغن کنجد . در 6 ماهه دوم سال " ارده " .


خانمی اومد داروخونه .
یه کرم رو دید و گفت : اینو ببرم بیرون نشون بدم برگردم .
فروشنده گفت : پولشو بپردازید بعد ببرید بیرون .
خانم : اعوذ بالله من الشیطان الرجیم .
فروشنده : اعوذ بالله نداره خانوم .
خانم : من آشنای فلانی ام ( مسئول مافوقتون ) .
فروشنده : فلانی به ما گفته . خودش هم حساب می کنه و کالایی رو حساب نکرده نمی بره .
خانم : بیا . این 5 تومن گرو باشه .
فروشنده : 80 هزار تومن قیمتشه .
 
خانم : می دونی من کیم ؟ من زن رئیس فلان اداره ام !!! فردا دیگه نیستی اینجا . این آخرین روز کارته !!!
همکارا خواستن از دلش در بیارن . خانم می گفت : به من توهین کردین . گفتین میخوای دزدی کنی !!!
نسخه پیچ : نه . منظور همکار ما این نبوده .
خانم موقع رفتن با گفتن " عوضی ها " همه ما رو مورد تفقد قرار داد .

شما هم میگفتید: باشه بابا منم مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانم   - شاد و خندان

 خانم داروهاشو گرفت .
نسخه از متخصص زنان بود ( قرص آهن . پنتوپرازول و ... )
پرسید : من 3 ماهمه . این قرصو ( آهن ) از امشب می تونم بخورم ؟
گفتم : آره دیگه . نوشته که بخوری . اگه دکتر چیزی نگفته می تونی بخوری .
خانم : دکتر گفته از ده روز دیگه بخورم !!! 

صندوق دار اومد پیش من و گفت : بچه ها کارودیلول دادن به جای کارویل ... خانوم کلی عصبانی بود .

گفتم : تو تازه داری میگی ؟ من دارم همه رو  استنطاق می کنم ببینم کی این کار رو کرده ... خانوم اول پیش خودم اومد و پرسید " این دارو برای چیه ؟ من قبلا می گرفتم فرق داشت . گفته بودم داروی لاغری میخوام . " گفتم " این داروی قلبه . احتمالا شما کارویل میخواستین . "

 
فروشنده خاطی رو پیدا کردم .
بهش گفتم : چطور شد کارودیلول دادی ؟
گفت : اسم دارو رو بلد نبود غلط می گفت . دوزش رو پرسیدم نمی دونست . گفتم 6.25 داره و 12.5 و خانوم گفت قوی ترش رو بده !!!

 

عجب! خب روی برگه بنویسن هم خودشون رو به دردسر می اندازن هم فروشنده را ... - قلمدون

 

 

اگر این خانوم نمی اومد از من بپرسه داروی قلبی رو می برد خونه و می خورد
و اگر روزی 2 یا 3 تا می خورد می تونست خیلی خطرناک باشه .


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ