سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 49
کل بازدید : 1403517
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/5/12 ساعت 10:41 ص توسط دکتر بالتازار


                                      یا رب

آقا : آقای دکتر یه شربت سرماخوردگی میخوام برای بچه 5 ماهه .
مدفوعش سبزه - بچه ها میگن سرما خورده !!!
گفتم : شربت سرماخوردگی برای آبریزش چشم و بینی و ... برای مدفوع سبز میخوای ؟؟؟
 گفت : نمیشه ؟
  گفتم : نه .
براش 3 تا پودر کیدی لاکت نوشتم که روزی یه دونه تو آب حل کنه به بچه بده .
گفت : 5 ماهه است آب نمی خوره !!!
گفتم : آب نمی خوره چیه ؟ پس دارو هم نباید بخوره دیگه !
 
(( اون شرایط عادیه که میگن به بچه تا 6 ماهگی حتی آب هم ندین . البته در تابستان اگه خواستیم آب بدیم آب جوشیده باید باشه . ))

خانم میانسال : دستور این دارو ( دیلتیازم 60 ) رو ننوشتین .
گفتم : بقیه داروها دستور داشت ؟
گفت : همه دستور داشت .
گفتم : کی گرفتی ؟
گفت : دیروز .
به بچه ها گفتم نسخه اش رو پیدا کنن .
گفت : یه کم دقت کنین . من از اون ور شهر اومدم مادرم رو گذاشتم پیش یکی از همسایه ها گفتم برم پیش دکتر @ ( متخصص قلب ) شما رو دعوا می کنه - اول بیام پیش خودتون .
گفتم : صبر کن نسخه پیدا بشه بعد صحبت می کنیم
 
نسخه اش پیدا شد .
نسخه پیچی که نسخه رو رد کرده بود اومد .
نسخه رو چک کرد و گفت : دیلتیازم اضافیه . جزو داروهاتون نبود .
  ازش تشکر کردیم که نرفت پیش دکترش .
نسخه پیش ناراحت بود که چرا اینطور شده .
می گفت : ساعت 3 عصر بود هر چی گفتم من ضعف کردم چشام نمی بینه یکی نبود جام واسته .
گفتم : کاش 5000 تومن پول تاکسی بهش می دادیم تا جبران بشه .

 نسخه پیچ 1 : آلگومد به درد می خوره برای لاغری ؟
  نسخه پیچ 2 : هیچ یک از این داروها مناسب نیست . بهترین دارو ونوستاته .
 نسخه پیچ 1 : ونوستات خوب نیست . آدم روغن دفع می کنه .
نسخه پیچ 2 : خوب مولفیکس ببند !!! میری رو ترازو می بینی وزنت زیاد شده - نگو که وزن مولفیکسه !!!

خانم نسخه پیچ که مسئول بررسی نسخ هم هست رو به آقای صاحب نسخه گفت : نسخه ات ایراد داره . تاریخش قلم خورده است . همیشه وقتی از شهر دیگه ای نسخه گرفتی که دسترسی به دکتر مشکل بود یه مهر و امضا اضافی بگیر ( بگو پشت نسخه رو مهر و امضا کنه )
گفتم : مثل چک سفید امضائه .
نسخه پیچ 2 : هیچکی این کار رو نمی کنه .
نسخه پیچ 1 : چرا . خیلی از مشتری هامون این کارو می کنن .

 زن لبنانی جوان مترجم مردهای عرب بود .
از داروهای پر زرق و برق مکمل سوال می کرد و برای همراهانش ترجمه می کرد و می خرید. یه قوطی دارو رو نشون داد و گفت : اونو بیار ببینم .
نسخه پیچ براش آورد .
پرسید : این برای چیه ؟
گفت : تقویتیه .
من از دور داشتم نگاه می کردم .
ازش پرسیدم : اسورال رو برای چی خرید ؟
 گفت : نخرید .
گفتم : اگه می خواست میدادی ؟
گفت : نه .
 گفتم : درسته . نباید میدادی . باید می پرسیدی .
 
(( کپسول " اسورال " محصول شرکت اسوه برای دفع آهن اضافی خونه . دارو است نه تقویتی . ))

یکی که آهن خونش زیاده ، اگه به کسی که فقر اهن داره ، خون اهدا کنه ، میشه ؟ یا تأثیری نداره ؟؟ - Elahe

آهن اضافی در مورد کسانی مطرحه که بیماری خونی دارن و باید خون بزنن .

بیچاره ها - Elahe


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ