سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 1404102
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 94/2/29 ساعت 2:22 ع توسط دکتر بالتازار


                                    یا حی
خانم 40 ساله : دکتر فلانی ( متخصص ) کجاست ؟
نسخه پیچ : نمی دونم . خانم : مگه اینجا داروخونه نیست ؟؟؟
نسخه پیچ : خوب چه ربطی داره ؟؟؟
( داروخونه باید به هر سوالی پاسخ بده ! )

نسخه پیچ 1 رو به 2 : من شما رو می بینم انرژی می گیرم وقتی می بینم داری تو خستگی خودت داری نسخه میاری !!! نسخه پیچ 3 : داری می لولی !!!
 

 آمپول هیوسین رو از توی سبد دارو برداشتم و گفتم : یه آمپول هیدروکورتیزون بیارین .
جوان : آمپولش چیه ؟
 نسخه پیچ : کورتن .
جوان : کورتن برای چیه ؟ قوی نیست ؟؟؟
  نسخه پیچ نمی دونست چی جواب بده تا مریض قانع بشه .
گفتم : ضد التهابه .
گفت : ضد التهاب ؟ پس برای سردردش لازمه ؟
گفتم : آره .
 گفت : کورتن چی ( کورتن مضر ) نیست ؟
گفتم : نه . برو بزن .

 وسط صحبت با بچه ها گفتم : شما انسان های کوته فکری هستین .
  نسخه پیچ : خوب ما حداقل یه فکر کوتاه داریم تو همونم نداری .
گفتم : ما بدون دلیل حرفی رو قبول نمی کنیم .
گفت : ما با دلیل هم به زور قبول می کنیم چه برسه به بی دلیل !!!

نوجوان : من روزی 20 ساعت می خوابم . یه داروی ضد خواب میخوام .
نسخه پیچ : قهوه بخور ... الان جزو اون 4 ساعتیه که بیداری ؟؟؟
گفت : آره .
نسخه پیچ : باید بری پیش روانپزشک . فردا صبح بیمارستان @ نوبت بگیر .
بعد آروم گفت : اون ساعت خوابه که. مثل جغد هه هه هه .

مرد جوان : سلام . من یه پنی سیلین 1.200.000 میخواستم و 3 تا 800 ندادن گفتن شما دستور بدین .
گفتم : پنی سیلین نسخه میخواد .
گفت : اوناجدیدن منو نمی شناسن شما که می شناسین . با دکتر @ صحبت کردم تلفنی ویزیت کرده !!! .وااااای
 گفتم : باید بنویسه .
گفت : میخوام این همه راه رو نرم زنگ بزنم باهاش صحبت کنین ؟
گفتم : من نمی شناسمش .
گفت : نمی شناسیش ؟ خوب چند تا سوال تخصص بپرسین معلوم میشه که دکتره !!! تبسم
 
هی اصرار کرد و بهش ندادم .
تو این حین یه خانمی اومد و گفت : بچه ام بینی اش گرفته .
براش قطره سدیم کلراید تجویز کردم .
آقا : چرا به اون دادی ؟ اگه نباید بدی به هیچکس نباید بدی . چرا فرق گذاشتی ؟
گفتم : شما آب و نمک رو با پنی سیلین یکی می کنی ؟؟؟
گفت : یه پنی سیلین فکر نکنم اینقدر مهم باشه . میرم می نویسم و یه جای دیگه می گیرم اما کارتون اصلا درست نیست !!!

داشتم شام می خوردم که نسخه پیچ اومد و گفت : دکتر بیا با تو کار دارن .

رفتم جلو .

آقایی اومد داروخونه و شاکی بود .

می گفت : آمپول کتورولاک تو داروهای بچه ام چیکار می کرد ؟ تزریقاتی داشت می زد تو سرم . من جلویشو گرفتم .

              چون دکتر توضیح داده بود که 3 تا آمپول برات می نویسم اما تزریقاتی داشت 4 تا آمپولو آماده می کرد .

              اگه می زد چی می شد ؟؟؟ قانعم کن . فکر کن بچه خودته . 8 ساله است . جونمه .

یه نسخه پیچ خواست آرومش کنه گفت : این اضافی بوده توی سبد اومده تو پلاستیک داروی شما .
آقا : مگه شکلاته ؟؟؟
  نسخه پیچ : من که معذرت خواهی ازت کردم .
آقا : با یک معذرت خواهی تموم نمیشه .
نسخه پیچ : خوب پس ما باید چیکار کنیم ؟ ...
آقا : خانومم قسمم داد که راضی شدم اگرنه من آدمی نیستم که به این سادگی ها بگذزم ...

راست گفته چقدر بی دقتن× ×× - اقلیم رهایی


الحمدلله به خیر گذشته، خب باید بیشتر حواسشون باشه. - عقیل صالح



***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ