سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404342
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/30 ساعت 10:44 ع توسط دکتر بالتازار


                         یا رب


آقایی یه بسته شیاف " سیکلوژست " آورد داروخونه
و گفت : مشکل خانومم حل شد - لکه بینی داشت - این دارو رو دیگه نیاز نداریم . پس بگیرین .
گفتم : کی گرفتی ؟
گفت : هفته پیش .
شیاف رو گرفتم دیدم گرمه.
بلند شدم به شیاف های خودمون تو قفسه ها دست زدم سرد بود و جامد .
گفتم : نمیشه پس گرفت .
گفت : چرا؟
گفتم : گرم شده  .
 گفت : یه حرف منطقی بزن . مگه ما چیکار با این دارو کردیم .
گفتم: گرما دیده .
 قبول نمی کرد
 
می گفت : من تو ماشین گذاشتم و از خونه تا اینجا اومدم . چند دقیقه بیشتر طول نکشید .
شیاف رو تو دستم گرفتم و فشار دادم .
نرم بود .
گفتم : مال شما آبه .
گفت : اگه آب نبود چی ؟
یکی رو باز کرد .
پاشید به اطراف .
مشتریی که کنارش بود گفت : مواظب باش به لباست نپاشه .
ناباورانه دید که داروش ذوب شده بود .
چیزی نگفت و با عصبانیت داروخونه رو ترک کرد .

پیرمرد یه نسخه از پزشک اورولوژ دستش بود حاوی " تامسولوسین و ترازوسین و فیناستراید 5 " .

گفت : بهترین داروی بزرگی پروستات چیه ؟

گفتم : پزشک نظر میده .

گفت : جدید چی اومده ؟ برام بنویس به دکتر بگم برام بنویسه !!!

  گفتم : اینطور نیست . دکتر خودش در جریان داروهای موجود تو بازار هست .

         اونا از طریق هفته نامه در جریان قرار می گیرن ...

 
______________________

این هم تجربه یه بیمار میانسال که برام توضیح داد :
تخم کاهو رو ساییدم و هر روز صبح و شب 2 قاشق غذاخوری از اون رو گذاشتم 20 دقیقه دم بکشه .
بعد از یک ماه علائم بیماریم خوب شد ( سوزش ادرار - مشکل در دفع ادرار :  از علائم بزرگی پروستاته )


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ