سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404403
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/30 ساعت 10:42 ع توسط دکتر بالتازار


                                        یا رب


نسخه پیچ : صبح نشسته بودم نسخه ها رو قیمت می زدم و خانم @ نسخه رد می کرد .
پیرمردی اومد و گفت " خانوم ما شما رو خیلی اذیت می کنیم...ما شما رو خیلی دوست داریم"
وقتی فهمید سوتی داده گفت" البته شما جای دختر ما هستین ".
خانم @ هم نتونست جلوی خنده شو بگیره سرشو آورد پایین و گذاشت روی میز .
نسخه پیچ زیر لب ادامه داد : وقتی غریبه میگه " دوست دارم " من از این به بعد روزی 10 بار بهش میگم " دوست دارم " !!! وااااای
 
هوم؟ - جالینوس


چه بخوای چه نخوای اختلاط دختر و پسر در محیط کسب باعث این مسائل میشه .

خیلی هم بد - محب الزهراء

بله . بده .

جوان نسخه اش رو داد تا آماده بشه .
سبد دارو اومد جلو .
حاوی یه سرم - آمپولهای ویتامین C - ویتامین ب کمپلکس - هیدروکورتیزون و 2 تا 6.3.3 - 10 تا قرص سفیکسیم ( با دستور روزی 2 تا ) - ویتامین C جوشان - کلداستاپ و شربت دیفن هیدرامین که نوشته بود " طبق دستور " بود .
جوان : من چیزیم نیست . فقط آفت زدم .
گفتم : ممکن نیست . شاید چیز دیگه ای بوده .
گفت : نه . فقط یه آفت بود !!! باید فکر کرد
 

((  آفت اینهمه دارو نمیخواد که . فقط اتلاف پول بیمار و سرمایه های کشوره و کسب یک درآمد نامشروع از تزریقات . ))

خانمی اومد داروخونه و شاکی بود .

می گفت : من 4 روز پیش اومدم داروهامو بگیرم شما نسخه ی هفته ی قبلشو برم پیچیدین .

              مصرف کردم دیدم بهتر نمیشم . امروز دوباره رفتم دکتر .

              دکتر گفت " این چیه بهت دادن . مریضیت بهتر که نشد پیشرفت کرد " .

به نسخه هاش نگاه کردم .

نسخه ی اول 13 ماه بود مربوط به ماما ( مفنامیک اسید + ترانسید )

نسخه ی دوم 21 ماه بود . مربوط به پزشک زنان ( مفنامیک اسید + داکسی سایکلین )

 
نسخه پیچ : شما باید می گفتی که 2 تا نسخه داری . ما همه ی نسخه های توی ماه رو میدیم .
               تازه سر و صدا نداره که . این داروها مشترکه و حرف خانم دکتر اشتباه و مغرضانه است !!!
در حالی که فقط مفنامیک مشترک بود و داروی داکسی سایکلین ( ضد عفونت ) در نسخه ی دوم داروی اصلی بیمار بود .

 

(( حق با خانم دکتر و بیمار بود و نسخه پیچ متعصابه طرفداری همکاراش رو می کرد . ))


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ