سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 40
کل بازدید : 1404128
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/25 ساعت 1:0 ع توسط دکتر بالتازار


                                یا رب


گفتم : حرفای رییس جمهور رو در دیدار با تجار آذربایجانی شنیدی ؟
نسخه پیچ گفت : چی گفته ؟
  گفتم : گفته " ما از تحریم ها یاد گرفتیم اولویت در تجارت - اولویت در سرمایه گذاری و ... با همسایه ها باید باشه "
         انگار تازگی ها ما تحریم شدیم .
         ما الان 35 ساله که تحریمیم .
گفت : هر چی احمدی نژاد می گفت خوب بود حرفای روحانی بده ؟؟؟
         هر چی روحانی میگه درسته حتی اگه حرف غلطی بزنه !!! وااااای
 
تعصب این رفیق ما از علیرضا خان هم بیشتره !


دم اون نسخه پیچه گرم عجب جوابی بهت داده دکتر - ||علیرضا خان||

باید اخراج بشه به نظر من داروخانه را سیاسی کرده وزیر بهداشت می گه " فردی سیاسی نیست ْ،ْ داروخانه هم نباید سیاسی بشه - قلمدون

خان تو هم تعصب داری ؟؟؟ تعصب الجاهلیه ؟؟؟

جاهلیت که برای .... هست ما آزاد اندیشیم .. نو اندیشیم دی: - ||علیرضا خان||


یکی از بچه ها داشت برای شام آمار می گرفت تا بره فلافل بخره .
منو از قلم انداخت .
گفتم : منو نشمردی ؟؟؟
نسخه پیچ با مزه : آن ذره که در حساب ناید تویی !
گفتم : من ذره پرورم ( نه ذره . ) ذره تویی .
گفت : تو تن پروری ( نه ذره پرور !!! )
 
______________________________________
مرد داروهاشو گرفت و گفت : انژکتور گذاشتی ؟!!
نسخه پیچ : انژکتور ؟؟؟
 مرد : چیز ... ( منظورش آنژیوکت بود )
نسخه پیچ : آره . گذاشتم .
_________________________________

به بغل دستی ام اشاره زدم که ببین ( تو قسمت داروهای بدون نسخه ) دارن لورازپام جعبه ای میدن .
گفت : مصرف می کنه ... نمیخواد که دور بریزه ... اگه دور بریزه اسرافه !!! شوخی


 

یکی از بچه ها سرما خورده بود و صداش در نمی اومد .

نسخه پیچ ها اذیتش می کردن و می گفتن : شیمیایی شده .

  گفتم : تو هواپیمای بی سرنشین ایرانی جاسازیش کرده بودن ...

نسخه پیچ بامزه گفت : در درگیری با " دشمن فرضی " اینجور شده !!! شوخی

______________________________________

با 2 تا از بچه های داروخونه رفته بودیم " برزک کاشان " .
رفتیم تپه قلعه . از اون بالا کل روستا زیر پامون بود .
یکی از بچه ها یه گیاه میوه دار دید و به طرفش رفت و گفت : بیاین بخورین . زالزالکه .
گفتم : هر میوه ناشناسی رو نباید خورد .
نیم ساعت بعد گفت : دلم داره پیچ می زنه .
رفتیم عرق گیری آشنامون .
صاحب مغازه کمی عرق زنیان به او داد و گفت : بخور . خالصه ... اصله ... هر چی عفونت تو بدنته رفع می کنه .

دوستم خورد و گفت : چقدر تلخ بود  ... عفونت من که هیچ عفونت همسایه مو هم رد می کنه !!! شوخی



***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ