سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404374
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/2 ساعت 3:47 ع توسط دکتر بالتازار


                                  یا قیوم


آقا : نوبتم نشده ؟ یکساعته . همه رفتن .
 نسخه پیچ خواست دنبال نسخه اش بگرده .
پرسید : دفترچه بود ؟
 آقا : آره . دکتر ارتوپد رفته بودم .
نسخه پیچ نسخه رو پیدا کرد . توی صف سبدها بود .
گفت : الان قیمت می خوره بهت میدم .
آقا : من 2 سال پیش هم خاطره ی بدی از اینجا دارم . برای همین 2 ساله که دیگه نیومدم اینجا .
نسخه پیچ : عیب نداره . اینا خاطره میشه !!! حالا چی بود ؟
آقا : اومده بودم داروی خانوممو بگیرم . دفترچه نو بود .
 نسخه پیچ : دفترچه کهنه تحویل دادن؟ شوخی
 
آقا : نه . 3-2 تا برگ ازش کندن !!!
(( من گواهی میدم که این آقا صد در صد در اشتباهه و من به نسخه پیچ هامون اعتماد کامل دارم . ))
__________________________________________

 خانمی اومد داروخونه و 3 تا واکسن آنفلوانزا خرید ( 90000 تومان ) و پرسید : من یه بچه 9 ساله و 6 ساله و 1 سال و 10 ماهه دارم                                                                                                      اشکال نداره واکسن آنفلوانزا ؟
گفتم : یکی از گروه های هدف بچه های زیر 5 سالن . اما نه همه اونا . اونایی که سیستم ایمنی شون ضعیفه .
         که معمولا پزشک خودش توصیه می کنه به تزریق واکسن .
پرسید : کامل بزنم ؟
گفتم : از 6ماه تا3سال نصف و بعد کامل تزریق میشه .
تشکر کرد و رفت .
^ 93/7/11
(( واقعا چرا ؟؟؟ هر کی برای خودش تصمیم می گیره بیاد داروخونه و چندین هزار تومن هزینه کنه و یه چیزی که اصلا ضرورتی نداره به بچه هاش تزریق کنه . این چه سیستم بهداشت و درمانه ؟
این چه سطح پایین از اطلاعات عمومی در مردم ماست ؟
البته به نفع شرکت های دارویی و داروخونه هاست !!! ))

سلام بر برادر عزیز و دکتر شریف .. بنظرم یکی از وظایف نانوشته دکتران داروساز و حتی نسخه پیچ ها همین آگاهی رسانی در مورد عدم مصرف داروهای غیر ضروری است که بنوعی اقدام به هزینه های زاید میگردد .. بنابر این از شما عزیز شریف انتظار میرود در این گونه موارد بیشتر به غیر ضروری بودن دارو اشاره کنید - ایران

 

 آقائه اومد داروی ترکیبیی که برای تعریق دستش سفارش داده بود ببره .

شیشه ی " آلومینیوم کلراید " رو گرفت و پرسید : دستورش چیه ؟

 نسخه پیچ : برو از دکتر بپرس .

بهش گفتم : هر شب .

گفت : شبی 1 بار ؟

 گفتم : آره دیگه . پس چند بار ؟

گفت : بعد از شام ؟!! ( خودشم خنده اش گرفت )

 93/7/11
_______________________________________
موضوعی شد و من خندیدم .
نسخه پیچ : دکتر ! مسخره نکن مسخره گر سخت کیفور می شود !!!
گفتم : کیفور ؟؟؟ یعنی چی ؟؟؟
گفت : یعنی حال می کنه . کیف می کنه !!! 

______________________________________
نسخه پیچ به هر بهانه ای مریض ها رو به من ارجاع می داد و من بهش اعتراض می کردم . سرم خیلی شلوغ بود .
گفت : میخوام گریه تو دربیارم .
  گفتم : هیچکی نتو نسته گریه مو دربیاره .
گفت : خانومت چی ؟ اون تونسته ؟؟؟ چشمک
گفتم : آره . فقط اون تونسته .
_______________________________________

خانم مشتری : زن عموم 3-2 روزه سرگیجه داره . من حدس می زنم عفونت گوش داخلی داره !!! وااااای
                    البته فشارش هم بالا بود که کنترل شده . من چه داروهایی می تونم براش ببرم ؟
گفتم : هیچی . پزشک باید معاینه کنه و نظر بده .
گفت : برای سرگیجه چی ؟
گفتم : اول باید معاینه بشه . اگه مشکلی نبود می تونه علامت درمانی کنه .

_________________________________________

" داکسی سایکلین ( چرک خشک کن ) " رو به اشتباه " دوکسپین ( ضدافسردگی ) " آورده بودن .
عوض کردم و به نسخه پیچی که اونو آورده بود تذکر دادم .
نسخه پیچ : هی داشتم فکر می کردم که داروی اعصاب چه ربطی به دکتر پوست داره ! چرا اینو نوشته ؟!! باید فکر کرد
نسخه پیچ 2 : بعضی موقع ربط داره ولی نه تا این حد !!! شوخی

شماها خوبه صبورین !!!یه داروخونه نزدیکی های خونمون هست دکتره اعصاب نداره هر وقت من وارد اونجا شدم ندیدم روی لبش یه کوچولو لبخند باشه!!! اصلا با مشتری هاش هم درست حرف نمیزنه فکر کنم اگه یکی از این مشتری ها نصیبش بشه کلشو بکنه !!! والاااااا .... - شیوه درمان چند بیمار


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ