سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404308
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/2 ساعت 3:45 ع توسط دکتر بالتازار


                                   یا قیوم


نسخه پیچ : دکتر داروساز که نباید " 8 ساعت یه بار و ... " رو بنویسه.
باید یه جایی باشه مشاوره بده .
گفتم: حاضرم همه ی تلفن ها رو جواب بدم و همه ی سوالهای شماها  رو .
        ولی من یه وظیفه ی دیگه ای هم دارم و اون چک کردن تمام نسخه هاست .
        استادمون تو یکی از بازآموزی ها گفته بود " تو استرالیا که بودیم مثل یه پزشک رو هر نسخه 30 تا 40 دقیقه کار
        می کردیم . مریضو توجیه می کردیم ".
        البته اون زمانیه که روزی 10 تا مریض داشته باشیم نه 500 تا
^ 93/7/13
       
مثلا بیمار میگرنی که در نوجوانی برای اولین بار اومده مطب و داروخونه یک بار توجیه میشه تا آخر عمرش
        و یا بیمار قلبی و دیابتی ...
        از نحوه ی زندگی و تغذیه و ورزش و مصرف داروهای بدون نسخه و ... باید توجیه بشه .

تلفن :
خانم : ما بچه مون 9 سالشه . سرفه می کنه ." آزیترومایسین " تو خونه داریم چه جوری بدیم ؟
گفتم : این دارو و هر آنتی بیوتیکی ( چرک خشک کن ) رو نباید خودسر بدی .
 گفت : چی؟
گفتم : خودسر نباید بدی .
گفت : حالا قرص 500 رو چه جوری بدم ؟!! وااااای
گفتم : مگه نگفتم خودسر نباید بدی ؟؟؟ باز می پرسی چه جوری ؟!! عصبانی شدم!
 گفت : 250 داده قبلا ( دیدم که حرف متوجه نمیشه )
 گفتم : 250 نصف پونصده دیگه .
گفت : پونصد زیاد میشه ؟
^ 93/7/13 -
 گفتم : آره . باید نصف کنی .

شما هم با ارباب رجوع کم اطلاع .... چه داستانهایی داریدا... - 2-شبستان

 

 نسخه پیچ موقع تمیز کردن قفسه ها 3 تا دونه قرص " اورپ فورت " پیدا کرد

و گفت : بچه ها اورپ داریم اگه نسخه اومد یادتون باشه !!!

گفتم : به خاطر 3 تا دونه ؟؟؟

گفت : هدف اینه که نسخه ای رد نشه !!!  شوخی

^ 93/7/13  
______________________________________
نسخه پیچ : الان یه ماهه که اشتهام خوب شده . دیشب از ساعت 12 تا 5 صبح 15 بار رفتم در یخچال !!!
گفتم : اشتهات خوب نشده . حافظه تو از دست دادی .
         هی می رفتی در یخچال ولی یادت نبود که دفعه ی قبل چیزی توش نبود !!! شوخی

_______________________________________

یه نسخه ی بد خط اومد .
کلی روش کار کردیم و چیز زیادی دستگیرمون نشد .
نسخه پیچ : حاج آقا ! این داروها مصرفیتونه ؟
پیرمرد : آره . هر ماه می گیرم .
نسخه پیچ : 2 تا شو من نمی تونم بخونم .
پیرمرد : اونایی که نمی تونی بخونی چیه ؟!!  وااااای ( بعد خودش خنده اش گرفت )

________________________________________

آقا : من با موتور زمین خوردم . دستم درد می کنه . یه مسکنی بده .
دستشو نشون داد ورم کرده بود .
گفتم : کی زمین خوردی ؟
گفت : یکشنبه . ساعت 8 و 20 دقیقه !!!   وااااای
( ساعتش چه اهمیتی داشت ؟؟؟ )
گفتم : بخیه کردی ؟
گفت : نه . گفتم : ببر درمانگاه نشون بده ...

________________________________________

خانم : قرص " پلاویکس " دونه ای چنده ؟
نسخه پیچ : 3200 تومن .
  خانم با تعجب گفت : اه . با تهران یه قیمته .
نسخه پیچ : قیمت دارو سرتاسریه خانوم .
بعد از رفتن بیمار گفت : فکر می کنه اینجا قمه دارو ارزون تره .
                             ههه . فکر کرد پیاز و سیب زمینیه !!! شوخی
گفتم : رفتی رو آنتن .
گفت : واه . این کارو نکن .  تهرانیا می خونن آبرومون میره .
گفتم : چرا ؟؟؟
 گفت : میگن قمیا ( قمی ها ) چقدر بی ظرفیت بودن مارو وبلاگی کردن !!! شوخی


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ