سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 1403461
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/8/2 ساعت 3:29 ع توسط دکتر بالتازار


                                        یا رب

 

نسخه پیچ : آقای دکتر ! طرف مرفین مصرف می کنه . فردا آزمایش ازدواج داره چیزی نیست که بخوره منفی نشون بده ؟!! گفتم : نه .

گفت : آشنائه ها !!! وااااای

گفتم : هیچی .

گفت : وجدانا ؟ حالا اگه نشون داد قرصی نیست که بهونه کنه بگه مصرف کردم ؟!!  وااااای

^ 93/7/17  
(( زندگیی که از اول با دروغ و خیانت شروع بشه ...  ))

_______________________________

نسخه ی خانم رو پیچیدیم و گفتیم آمپولشو ببر دکتر نشون بده .
رفت و برگشت و گفت : " دکتر گفته سفتریاکسون اشتباهه . من سفازولین نوشتم ."
                              خوب شد نزدیما !!! وااااای
گفتم : مگه ما نگفتیم نشون بده ؟؟؟
گفت : دکتر گفته " اونا دیگه باید به خط من عادت کرده باشن " خوبه چند نفر دیدینا !!! وااااای
گفتم : ما عادت کنیم یا اون درست بنویسه ؟؟؟ خوبه . شمام عقل داریا . 

 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ - دهه هفتادیااااا

 

___________________________________

 

خانم جوان فیش داروشو گرفت و پرسید : این چیه ؟
نسخه پیچ : حق فنی .
خانم : چی هست ؟
نسخه پیچ : شما دکتر رفتی ویزیت ندادی ؟
               ( اینم ویزیت دکتر داروخونه است ) .
 خانم : نه . برای چی هست ؟
نسخه پیچ : ( برای اینکه ) دکتر نسخه ها رو چک می کنه ...
 خانم : شاید داشته باشم . نخوام !!!
نسخه پیچ : نمیشه نخوای . مال داروخونه است .
خانم : حق نسخه است ؟
نسخه پیچ : آره .
خانم : آها . فکر کردم چیزیه ... !!! گیج شدم

______________________________

 

داروخونه : صف انتظار :
پیرزن : خدا همه ی مریضا رو شفا بده .
 پیرمردی که او هم منتظر بود گفت : آمین .
پیرزن ادامه داد : یا مرگ یا شفا .
پیرمرد دیگه تاییدش نکرد .
معلومه خیلی جونشو دوست داشت !!! شوخی

 

_____________________________

دکتر بالتازار چیه ؟ ( دهه هفتادیا )

گفتم : یه شخصیت کارتونیه . الان تکرارشو تو شبکه "پویا " میذاره .

خب حالا اینارو از اون برنامه کودکه مینویسین؟ - دهه هفتادیااااا وااااای

 

___________________________________

 

خانم جوان : ببخشید دکتر ! من الان دکتر زنان بودم - بیماری قارچی دارم - برای من " فلوکونازول " ننوشته
                می تونم چند تا دونه بگیرم بخورم ؟!!
گفتم : نه . باید به نظر دکتر عمل کنی .
 گفت : " آزیترومایسین " نوشته . فکر نکنم به تنهایی جواب بده !!!
گفتم : مگه دکتر ( متخصص ) زنان نرفتی ؟؟؟
گفت : چرا .
گفتم : همه ی عفونتها که یه جور نیست .
  گفت : اثر می کنه ؟
گفتم : آره .


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ