سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 1404324
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/5/24 ساعت 6:17 ص توسط دکتر بالتازار


                                یاحی
تو داروخونه داشتیم ناهار می خوردیم . عدس پلوبود .
نسخه پیچ 1 : یه ماست می خریدیم خوب بود
                    ( یعنی دکتر پول بده یه ماست بخریم ) .
منم بهانه آوردم و گفتم : ماستی که با روغن پالم درست شده ؟ البته از بیستم مرداد گفتن با خیال راحت بخورین .
                               امروز چندمه ؟
نسخه پیچ 2 : بیست و سوم .
گفتم : پس خیالتون راحت . از 3 روز قبل هم هر چی خوردین خیالتون راحت .
نسخه پیچ 2 : کلا هر وقت گفتن خیالتون راحت باشه اصلانخورین !!!


تازه رفتم ناهار بخورم که نسخه پیچ منو صدا زد .
گفتم : مثل بچه تا ازش دور شدم صدام می کنه ... الان مامانی میاد .
  رفتم و جواب سوالشو دادم و برگشتم .
گفتم : بهش شیر دادم اومدم !!!
نسخه پیچ 2 : هه هه هه دکتر ! " مامانی " خیلی قشنگ بود .   



جوانی اومد داروخونه و آمپول دیازپام خواست .
نسخه پیچ : آمپول نسخه میخواد .
جوان با اعتماد به نفس گفت : من دامپزشکم .
  نسخه پیچ : کارتتون رو ارائه بدین هر چند تا بخواین در خدمتیم .
جوان رفت و بیرون داروخونه با رفیقش کلی خندید و گفت : نقشه مون نگرفت !!!
  عجب ! - قلمدون


جوان : آمپول تستوسترون میخوام .
 نسخه پیچ 1 : برو بپیش اون آقا ( نسخه پیچ سابقه دار تر ) که اون ور واستاده اگه اجازه بده بهت میدیم .
گفتم : چه حرف نسنجیده ای بود که گفتی ؟؟؟ اون چیکاره است که اجازه بده .
نسخه پیچ 1 : ببخشید ببخشید . من معذرت میخوام !!!
( داروساز یه برگ چغندر هم نبود ؟؟؟ )


یکی از نسخه پیچ ها دور زد و دنگ جمع کرد و رفت بستنی خرید .
داشتیم می خوردیم که یه نسخه پیچ دیگه از راه رسید .
نسخه پیچ 1 : اه . دیر اومدی دیگه بستنی نداریم .
گفتم : اون که صورتش پر از جوشه بستنی نخوره بهتره .
نسخه پیچ 1 : دنگ جمع کنیم براش " دکوتان " بخریم !!!   


آقا : این دارو ( کپسول سلکسیب ) چیه ؟
نسخه پیچ : ضدالتهاب . آقا: ضرر مرر نداره ؟
نسخه پیچ : مرر که نداره ضرر هم حتما نداره دیگه !!!
آقا : اعتیاد نیاره ؟
نسخه پیچ : نه . اگه باشه که خوبه . ما خودمون می خوریم !!! 


یه نیروی جدید گرفتیم و قرار شد برامون پلو درست کنه .
قابلمه ی آب رو گذاشت روی گاز .
به نسخه پیچ خانم گفت : آب جوش گذاشتم حواست بهش باشه .
نسخه پیچ : طفلک استرس داره . تا حالا آشپزی نکرده .
               آب جوش دیگه چیزیش نمیشه . می جوشه دیگه ( ته که نمی گیره ) .

عجب ماجراهای جالبی! - زندگی رسم خوشایندیست

 

 

داروخونه شلوغ بود کارمند قسمت بهداشتی تلفن رو به من وصل کرد

و خودش اومد و گفت :دکتر ! گوشی رو وردار . طرف هر چی تو دهنش بود به ما گفت !!!

گفتم: چی گفت ؟

گفت : گفتش این دخترای دیوونه رو که جمع کردین بریزین دور . 2ساعته دارم زنگ می زنم جواب نمیدین .

گوشی رو جواب ندادم و گفتم : غلط کرده . مگه ما حقوق می گیریم که سوالای اونو جواب بدیم .

                                       بی تربیت . جوابشو میدادین .

گفت : دهن به دهنش می شدیم ؟؟؟

و ادامه : اون شعورش پایین بود . ما چرا ؟   ...   
            فقط گفتیم " خانوم درست صحبت کن " .

حالا چرا خانم ؟ولی حالا عیبی نداره زیبا بود   - بهشت جاویدان 2

عجب آدمای بی تربیتی  - زندگی رسم خوشایندیست


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ