سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دکتر بالتازار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 1403496
کل یادداشتها ها : 2015

نوشته شده در تاریخ 93/3/15 ساعت 10:41 ع توسط دکتر بالتازار


                           یا حی و یا قیوم
پیرزن : " قرص استومد " ( آلندرونیت ) چه جوری مصرف میشه ؟
 گفتم : اگه 70 میلی باشه هفته ای یه بار .
گفت : برای پوکی استخون خوبه ؟
 گفتم : آره .
گفت : شنیدم اونایی که مصرف می کنن زودتر زمین می خورن !!!
  گفتم : هوم ؟؟؟ گفتن ؟ کی گفته ؟ مگه هر کی هر چی گفته باید گوش کنی ؟؟؟
گفت : به من گفتم " 2 سال باید بخوری " .
گفتم : بخور . برات خوبه . جلوی پوکی استخوان رو می گیره ...
 
____________________________
آقایی زنگ زد داروخونه و گفت : دستور آموکسی سیلین چیه ؟ دستور کلاریترومایسین چیه ؟ ننوشتین . و ...
گفتم : شاید نسخه ات دستور نداشته . بذار نسخه ات رو پیدا کنم .
  پیدا کردم .
براش خوندم : آموکسی سیلین 12 ساعت 2 تا . و ...
گفت : 12 ساعت 2 تا ؟؟ پس چرا نوشتین 8 ساعت یکی ؟؟؟
         من زنگ می زنم به دکتر ( موسس داروخونه ) شکایتتون رو می کنم .

سوال تلفنی : خانم جوان : من داروی ایزوترتینوئین می خورم . نوشتن " صبح و شب یکی " .
                                  اشکال داره من ظهر و شب بخورم ؟ گفتم : خوب معمولا 12 ساعت باشه بهتره .
گفت : اشکال زیادی داره که من ظهر و شب بخورم ؟ من نمی تونم صبح بخورم .
گفتم : یعنی تا ظهر می خوابی ؟؟؟ اشکال نداره .
خنده اش گرفت . ( معلوم شد حدسم درست بود ) تشکر و خداحافظی کرد .
____________________________
گفتم : چرا " ارامین اف " و " سنتروم " رو با هم نوشته . این که موادش مشترکه . از کیسه خلیفه خرج می کنه ؟؟؟
جوان : یکیشو حذف کنید . دستت درد نکنه .
گفتم : به قول همکارم " خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود " .
گفت : خانومم اومده بود این نسخه رو بگیره پول نداشت . باید فکر جیب مردمو بکنن .
گفتم : بله . پزشک باید فکر جیب مردمو بکنه .
_____________________________
جوان : دور دارویی که نداری ( تو نسخه ) خط بکش .
نسخه پیچ : کدوم دارو ؟؟؟ ما همه ی داروهاتو داریم . داروی ترکیبی رو فردا بیا ببر .
جوان : دور اون خط بکش جای دیگه بگیرم !!!
نسخه پیچ : جای دیگه خط این دکتر رو نمی تونن بخونن .
جوان داروشو گرفت و پرسید : آقا این چی نوشته ؟
نسخه پیچ : به نظر شما چی نوشته ؟
جوان : نمی تونم فارسی بخونم .
نسخه پیچ : شبی یک چهارم قرص .
وقتی جوان رفت نسخه پیچ گفت : بنده ی خدا خارجی بود . من اگه می دونستم که فارسی بلد نیست بلند باهاش حرف نمی زدم . فکر کردم مال تبریزه .
___________________________
جوان ترامادول می خواست و اصرار می کرد .
نسخه پیچ : ترامادول مخدره دیگه . حتی یه دونه شم نمی تونیم بدیم .
جوان : ما یه کارگر ساختمونی داریم یه ورق براش ببرم آخر هفته خودش میره تهران تهیه می کنه .
نسخه پیچ : فرقی نمی کنه که . بخواد کارگر ساختمون باشه یا کارگر کارخونه یا دکتر یا بقال ( یا علیرضا خان !!! ) ... 
ولی من همین دیروز از داروخونه گرفتم ... پشت بندش دکتر سیگار خیلی میچسبه یبار امتحان کن - ||علیرضا خان||
خان ! تو مرامت شک می کنما . - شما (ویرایش | حذف)
واح چه ربطی داشت به مرام دکتر ... راستی اون پیام خصوصی رو همینجوری فرستادی اخوی؟؟ - ||علیرضا خان||
آره . بی طمع . - شما (ویرایش | حذف)
ترامادول واسه چیه ؟؟؟ اسمش خیلی قشنگه - & زینب سادات &
وای دمت داغ خیلی خوشحال شدم ... کشته مرده مرامتم ///
زینب سادات شما احیانا کنکور ندارید ؟؟
دکتر این سادات رو کمی نصیحت کنید - ||علیرضا خان||


***   




  پیام رسان 
+ سلام به همه، پس از سه سال دوری

+ شما برای تحقق کلام رهبر معظم که فرمود ،، آقایی و سروری دلار را بشکنید ،، چه کردید ؟ آیا در سفرهای خارجی خود ارز کشور مقصد را بر دلار ترجیح دادید یا نه ؟

+ راستی آدرس کانالم در سروش آینه ( طب اسلامی ایرانی )tebeirany@. لطفا سر بزنین و به دوستانتان هم معرفی کنین . ممنون.

+ مجلس ما که گل و بلبله . گل و بلبلا ... نظارت . اگه وقت کردین یه کوچولو به عملکرد دولتیان در برجام نظارت کنین . البته دست خودتون هم تو حناست ولی اون قسمت که مربوط به دولته ... آه .. کجایی مدرس .

+ با بلندگو اعلام می کنم تا گوش های سنگین قوه قضاییه بشنوه ... قبل از اینکه روحانی متواری بشه محاکمه اش کنین ... یا قبل از اینکه تو استخر فرعون غرق بشه و بی شرفا ازش امام زاده درست کنن محاکمه اش کنین . خیانت او کمتر از بنی صدر نبود .

+ ملت شریف ایران ، یادتان هست ... یادش به خیر یه روزی بود که هر روز میومدیم پارسی . الان تقریبا یه سال هست که ارتباطم کم رنگ شده . دلم تنگ شد برای دوستان ... سلام بر دوستان پارسی بلاگ .

+ ملت شریف ایران یادتان هست؟ این ما بودیم که با برجام مشکل آب شما رو حل کردیم و در دولت دوزادهم باز این مابودیم که موهبت تلگرام را به شما ارزانی داشتیم...

+ *کسی که به دشمنش و دشمن ملتش اعتماد کنه با حمارطاحونه چه فرقی داره ؟؟؟*

+ *کسی که غیرت نداره دین نداره . کدوم آدم شریفی می تونه تحمل کنه که دشمن هر وقت خواست دوربین رو روشن کنه و از خونه اش - محل کارش و ... فیلم بگیره ؟ هر وقت دلش خواست صدای ما رو ضبط کنه ؟ هر وقت دلش خواست بعضی پیام ها رو به ما نرسونه ؟*

+ *مردم سالاری دروغ بزرگ غرب بود برای پوشش دیکتاتوری سرمایه داران .*




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ